اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی کرمان تاکید کرد

نظارت ویژه بر ذبح شرعی در کشتارگاه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی استان کرمان بر نظارت ویژه بر ذبح شرعی در کشتارگاه‌ها تاکید کرد.

نظارت ویژه بر ذبح شرعی در کشتارگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، غلامرضا زیدآبادی در جمع مسئولان دامپزشکی شمال استان کرمان با اشاره به کمبود اعتبارات و منابع مالی بر صرفه‌جویی بیشتر در مجموعه دامپزشکی تأکید کرد.

وی با تقدیر از همکاری رؤسای شهرستان‌ها برای رایزنی با فرمانداران در مورد اختصاص اعتبار مورد نیاز از محل منابع ماده 10 شهرستان‌ها بر تلاش بیشتر برای تعامل هرچه مؤثرتر با فرمانداران اشاره و خواستار ارائه گزارش‌های مستمر در حوزه شهرستان مربوطه به فرماندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شد.

زیدآبادی با اشاره به بحث صرفه‌جویی و ضرورت دقت ویژه تمام‌ مجموعه مدیران دامپزشکی استان از اعضای جلسه درخواست کرد تا این موضوع به دقت مورد توجه واقع و تا حد امکان در مواردی مانند آب‌، سوخت‌، برق‌، گاز‌، لوازم مصرفی و غیر ‌مصرفی صرفه‌جویی لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی درمانگاه مرجع در محل این اداره کل خواستار توجه ویژه تمام‌ مسئولان مربوطه به ارجاع موارد برابر با ضوابط و مقررات مربوطه به این واحد شد و بر اجرای کامل روند تشخیص تأکید کرد.

زید‌آبادی با تأکید بر اجرای نظارت بهداشتی در کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه خواستار همکاری و توجه ویژه به بحث نظارت شرعی و همکاری لازم با ناظران مستقر در کشتارگاه‌ها شد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول