اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمان صورت گرفت؛

2457 نفرساعت بازرسی از دام‌های ذبح ‌شده در محرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: 2 هزار و 457 نفرساعت بازرسی برای افزایش بهداشت غذای نذری ایام محرم صورت گرفت.

2457 نفرساعت بازرسی از دام‌های ذبح ‌شده در محرم
مینا قاضی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به تشدید نظارت دامپزشکی بر توزیع فرآورده‌های پروتئینی در ماه محرم اظهار داشت: 94 اکیپ ثابت و 80 اکیپ سیار در سطح استان کرمان متشکل از 80 دامپزشک، 86 بازرس بهداشتی گوشت و 16 ناظر شرعی از ساعت هفت تا 21 در روزهای تاسوعا و عاشورا بر ذبح شرعی دام نظارت کردند.
وی عنوان کرد: در این طرح 876 راس دام مورد بازرسی قرار گرفت و 108 کیلو گوشت و 74 کیلو آلایش خوراکی غیر قابل مصرف و ناسالم تشخیص داده شد که ضبط و از چرخه مصرف خارج شد.
قاضی‌زاده با قدردانی از همکاری شبکه‌های دامپزشکی در شهرستان‌ها و مردم در زمینه انجام وظایف قانونی دامپزشکی در ایام محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا از اجرای فراگیر و موفق برنامه بازرسی و نظارت بهداشتی و شرعی در این ایام خبر داد.
وی گفت: 2 هزار و 457 نفر ساعت بازرسی برای افزایش بهداشت غذای نذری ایام محرم صورت گرفت.
قاضی‌زاده از مردم درخواست کرد تا پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق شماره 1512 در شهر کرمان و 03411512 در شهرستان‌ها با مسئولان دامپزشکی در میان بگذارند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول