اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین زهرا:

تولید ملی مبنای رویکرد‌های توسعه‌محور است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: تولید ملی مبنای رویکرد‌های توسعه‌محور بوده و تعامل مدیران برای تحقق آن ضروری است.

تولید ملی مبنای رویکرد‌های توسعه‌محور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، علی زارعی پیش از ظهر امروز در همایش تبیین شعار سال که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری ولایت شهرستان بویین زهرا برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند در آشنایی هرچه بیشتر با مقوله تولید ملی مؤثر باشد، اظهار کرد: حضور مسئولان و مدیران در این همایش موجب ایجاد هم‌فکری مشترک و آشنایی با عرصه‌های تولیدی می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: حمایت از کار و سرمایه ایرانی وظیفه‌ای است که در سال جاری به عنوان رویکردی مهم بر عهده تمام مسئولان و مردم کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه پرداختن به مسائل فرهنگی از وظایف شورای فرهنگ عمومی است، تصریح کرد: طبق مصوبه‌ای که در جلسه شورای فرهنگی عمومی این شهرستان به تصویب رسید، تصمیم بر این شد که در راستای آشنایی با موانع و کمک به رشد و توسعه کشاورزی شهرستان بویین زهرا مسئولان به طور مستمر از واحد‌های کشاورزی و تولیدی بازدید کنند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول