اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس خواستار شد

همکاری سیستم بانکی کشور برای تحقق تولید ملی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقق تولید ملی در گرو حمایت از بخش‌های داخلی است، خواستار همکاری سیستم بانکی کشور برای تحقق این مهم شد.

همکاری سیستم بانکی کشور برای تحقق تولید ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین روح‌الله عباسپور در نشست بررسی و تبیین شعار سال که در دفتر امام جمعه شهرستان بویین زهرا برگزار شد، اظهار کرد: مسئله تولید و حمایت از تولید‌کنندگان بخش داخلی همواره از دغدغه‌های اصلی و مهمی بوده که دست‌اندرکاران و مسئولان نظام اسلامی توجه ویژه‌ای به آن داشته و برای تحقق آن همواره مجدانه فعالیت می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نگاه جامع به عرصه صنعت و کشاورزی می‌تواند راهگشای کشور برابر تمام دشمنی‌ها و فشارها باشد.

وی با تشریح عرصه‌های فعال اقتصادی موجود در کشور عنوان کرد: مقایسه این پیشرفت‌ها با ده‌ها سال قبل نشان‌دهنده این است که مسئولان و مدیران ارشاد کشوری دغدغه ویژه‌ای برای ساختن ایران اسلامی دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از موانع و مشکلات در مسیر تحقق تولید ملی از سوی مصرف‌کنندگان و ضعف برخی از سیاست‌های اساسی در کشور و نیز عدم همراهی و همکاری سیستم بانکی کشور در حوزه تأمین سرمایه ایرانی موجب افت تولید در پاره‌ای از بخش‌های کشور می‌شود.

عباسپور با بیان اینکه اتحاد و همبستگی قوا عامل حل تمامی مشکلات و دغدغه‌های موجود است، عنوان کرد: باید سعی شود که در سیاست‌ها و تدابیر از نظرات و پیشنهادات‌ مختلف استفاده شود.

وی با ارائه آماری پیرامون فعالیت‌های انجام شده در حوزه صادرات و حمایت از بخش‌های تجاری و صنعتی تصریح کرد: ایران اسلامی امروز در مقایسه با بسیاری از کشور‌های مدعی پیشرفت و توسعه پایدار در جهان از سطح علمی بسیار چشم‌گیر و ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ارزیابی شرایط موجود این نتیجه را می‌رساند که کشور در سطح کلی در مسیر پیشرفت و اقتدار قرار دارد.

عباسپور ابراز کرد: تأمین نیاز‌های بخش‌های تولیدی نیز ضرورتی است که باید مورد عنایت مسئولان قرار داشته و برای تحقق آن برنامه و طرح خاصی از سوی مسئولان ایجاد شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول