اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسایل صنعتی:

افزایش تولید ملی در گرو حمایت از تولیدکنندگان است

خبرگزاری فارس: کارشناس مسایل توسعه صنعتی گفت: حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی محوری‌ترین اصل افزایش تولید است که با حمایت ویژه مسئولان نظام از تولیدکنندگان این هدف محقق می‌شود.

افزایش تولید ملی در گرو حمایت از تولیدکنندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمید عزیزمحمدلو در همایش جمعی از نیروهای انتظامی و صنعتگران استان قزوین اظهار کرد: بخش تولید لازمه حمایت از کار و سرمایه ایرانی است که مسئولان نظام باید در این راستا حمایت ویژه‌ای از صنعت‌گران و تولیدکنندگان کنند.

این مسئول ابراز کرد: حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان در توسعه اقتصاد کشورها از اهمیت والایی برخوردار است از این رو باید با توجه بیشتر به این موضوع، بسترها و امکانات لازم را برای آن فراهم کرد.

کارشناس مسایل توسعه صنعتی با بیان اینکه باید فضای امنی برای صنعت‌گران ایجاد شود تا آنان بیشتر به امر تولید بپردازند، خاطرنشان کرد: باید فضای کشور امنیت لازم را داشته باشد تا سرمایه‌گذاران در فضای امن به تولید بپردازند.

وی با اشاره به مبارزه با قاچاق کالا بیان کرد: این دستاورد از مهم‌ترین مأموریت‌های نیروی انتظامی است که اثر مستقیم و غیرمستقیمی در حمایت از صنعت‌گران و تولیدکنندگان می‌گذارد و از این رو از اهمیت ویژه‌ای در توسعه اقتصاد برخوردار است.

کارشناس مسایل توسعه صنعتی با بیان اینکه نیروی انتظامی در برقراری امنیت اقدامات خوبی را انجام داده است، اذعان کرد: باید دانشگاه‌ها نیز در کنار آنان به افزایش این امنیت کمک شایانی کنند و با استفاده از علم و دانش برای الگوهای امنیتی در کشور تلاش کرده تا بتوانند با نهادینه کردن این الگوها در برقراری امنیت اقتصادی به کشور کمک کنند.

عزیزمحمدلو عدم نقدینگی کافی، سرمایه، مواد اولیه و مطالبات مشمول به وصول را از جمله دغدغه‌های تولیدکنندگان دانست و بیان کرد: تولیدکنندگان با به کارگیری نیروی انسانی متعهد و با مهارت می‌توانند به کالاهای تولیدی خود کیفیت بیشتری ببخشند که کالاهایشان توانایی رقابت‌ در بازارهای داخلی و خارجی را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با آموزش نیروی انسانی متعهد و کارآمد می‌توان از سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی برای سرمایه‌گذاری در ایران دعوت به عمل آورد تا به تولید بپردازند که تحقق این امر منجر به افزایش تولید در این کشور و سپس افزایش تولید ملی می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) یادآور شد: برخی از کشورها از امکانات بسیار خوب زمین، معدن، کشاورزی و صنعت برخوردار نیستند ولی تولیدکنندگان آنان به دلیل احساس امنیت به تولیدات خوبی در زمینه خودرو و کامپیوتر می‌پردازند که این تولیدات در جهان نقش‌آفرینی می‌کنند.

عزیزمحمدلو ادامه داد: بر این اساس آن چیزی که باید در کشورها نهادینه شود امنیت است و هر کشوری که بتواند این مهم را به خوبی در کشورش فراهم کند، می‌تواند تولید و صنعت را توسعه دهد.

کارشناس مسایل توسعه صنعتی بیان کرد: بهترین نحو ورود به بحث امنیت و دانشگاه توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جاری توسط ایشان با نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اضافه کرد: ارتباط وسیعی بین این نام‌گذاری و شرایط کنونی کشور و جهان است.

عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان اسلام از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی با طراحی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم، این کشور را زیر فشارها و تنگناهای بسیاری قرار دادند، بیان کرد: ایران اسلامی تا به امروز تمام تهاجمات فرهنگی و غیرفرهنگی دشمنان را دفع کرده و در تمام عرصه‌ها به لطف خداوند بر قله‌های افتخار ایستاده است که این از پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی حکایت دارد.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول