اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

تولید ملی علاج اصلی تورم و بیکاری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کازرون گفت: تورم، بیکاری و گرانی با تکیه بر تولید ملی، سرمایه ایرانی و اتحاد مسئولان علاج پیدا می‌کند.

تولید ملی علاج اصلی تورم و بیکاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون ضمن گرامیداشت اول ماه ذی‌الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در سخنانی به اهمیت امر ازدواج و تشکیل خانواده در اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: در جامعه اسلامی وظیفه تمام انسان‌های با تقوا و صالح است که امر ازدواج را در جامعه ترویج و تسهیل کنند.

وی از دولت اسلامی و نیز خیرین خداجوی خواست که امر ازدواج را تسهیل کنند و مشکلات پیش روی جوانان که مانع ازدواج آنها و باعث بالا رفتن سن ازدواجشان شده را بردارند و چاره‌اندیشی کنند.

امام جمعه کازرون در ادامه به حضور پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در جمع مردم خراسان‌شمالی اشاره کرد و گفت: مردم خراسان‌شمالی به دلیل اینکه در یک منطقه مرزی قرار گرفته و اقوام گوناگونی با اعتقادها و گرایش‌های مذهبی مختلف در آن زندگی می‌کنند با وحدت و یکپارچگی با شور فراوان از مقام معظم رهبری استقبال کردند و مایه یأس دشمنان شدند.

خرسند به نکات مهم فرمایشات رهبری در جمع مردم بجنورد اشاره کرد و افزود: معظم‌له علت تشدید تحریم دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی را بازداشتن ملت از انقلاب و نظام دانستند، بنابراین بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری ملت و مسئولان باید هوشیار باشند و بهانه به دست دشمن ندهند.

وی اضافه کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مردم و مسئولان باید اتحاد لازم، مسئولیت‌شناسی و مسئولیت‌پذیری را سرلوحه کار خودشان قرار دهند و به ویژه تقصیرها را به گردن یکدیگر نیندازند.

خطیب نماز جمعه کازرون در بخش دیگری از سخنانش 24 مهر‌ماه سالروز پیوند اولیا و مربیان را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: توجه ویژه به عرصه تعلیم و تربیت از مهم‌ترین زیرساخت‌های تعالی و پیشرفت همه‌جانبه کشور است.

خرسند، تربیت انسان‌های متقی، عالم و آزاده توسط آموزش و پرورش را از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی برای تحقق تمدن اسلامی و حضور سازنده و پیشرو در میان ملت‌های جهان برای برقراری عدالت و معنویت عنوان کرد.

وی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را بسیار مثبت توصیف کرد و افزود: آموزش و پرورش فعلی کشور نیازمند تحول جدی است چراکه سیستم موجود در آموزش و پرورش مربوط به دوران طاغوت است که بدون در نظر گرفتن سنت و فرهنگ بومی از کشورهای غربی اقتباس شده بود.

این مسئول در بخش پایانی خطبه‌های امروز نماز جمعه کازرون از کوشش مسؤلان فعلی و سابق این شهرستان در اصلاح تعرفه برق به منطقه گرمسیری تشکر کرد.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول