اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با معاون تولید سایپا پرس

نقش سایپا پرس در تولید ملی بررسی شد

خبرگزاری فارس: معاون تولید سایپا پرس گفت: برای تحقق تولید ملی در سایپا پرس زیرساخت‌های جدیدی مورد نیاز بوده و زیرساخت‌های قبلی نیز باید تقویت شود.

نقش سایپا پرس در تولید ملی بررسی شد

ایرج خسروداد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به تلاش در راستای نقش‌آفرینی بیشتر سایپا پرس در تولید ملی اظهار داشت: در این ارتباط از ابتدای مهرماه سال جاری پروژه خودکنترلی در سالن مجموعه‌سازی به‌طور کامل پیاده‌سازی شده است.

معاون تولید سایپا پرس گفت: در این پروژه محصول با بهترین کیفیت در ایستگاه‌های مختلف تولید می‌شود و تاکنون گزارشی در ارتباط با افت کیفیت محصولات چه از سوی واحد تضمین کیفیت و چه از سوی مشتریان اعلام نشده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید از جنبه عمومی یک فرهنگ‌سازی صورت گیرد و فرهنگ کار، تولید و کیفیت به یک فرهنگ عمومی برای همه تبدیل شود و همچنین برای تحقق تولید ملی در سایپا پرس یک‌سری زیرساخت‌هایی مورد نیاز است و زیرساخت‌هایی که قبلاً وجود داشته باید تقویت شود.

خسروداد عنوان کرد: همکاران در واحدهای پشتیبانی‌کننده تولید با اجرای پروژه‌های مختلف و استفاده بهینه از زیرساخت‌های موجود توانستند کیفیت و راندمان کاری را در شرکت ارتقا دهند.

معاون تولید سایپا پرس عنوان کرد: موضوع دیگری که در ارتباط با نقش سایپا پرس در سال تولید ملی می‌توان به آن اشاره کرد، موضوع رقابت‌پذیری است، زیرا ما جزیی از زنجیره تامین شرکت‌های مختلف خودروسازی هستیم و برای حفظ رقابت‌پذیری باید کیفیت را بالا ببریم تا بتوانیم محصولی را با قیمت تمام شده پایین به مشتریان ارائه دهیم.

خسروداد در پایان تصریح کرد: باید فرهنگ استفاده از کالای داخلی را گسترش دهیم که این خود مستلزم داشتن کیفیت و قیمت مناسب این محصولات است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول