اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

نباید به خام فروشی‌ها افتخار کرد / حمایت از تولید ملی نیازمند کنار گذاشتن خود تحریمی‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: 60 تا 80 میلیارد دلار واردات کالا به کشور صورت می‌گیرد این در حالی است که صادرات غیرنفتی ما 21 میلیارد دلار است و ما نباید به این خام فروشی‌های خود افتخار کنیم.

نباید به خام فروشی‌ها افتخار کرد / حمایت از تولید ملی نیازمند کنار گذاشتن خود تحریمی‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ارسلان فتحی‌پور ظهر امروز در هجدهمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور اظهار کرد: تولید ملی شاخصه اصلی اقتصاد یک ملت است و نماد حیات کشور به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: تولید ملی زیر بنای هرگونه توسعه تلقی می‌شود زیرا حمایت از آن یک وظیفه همگانی است.

نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به تولید ملی رشد صادرات را در پی دارد، گفت: اگر وضعیت تولید ملی خوب نباشد حتماً صادرات نیز از این امر لطمه خواهد دید.

فتحی‌پور گفت: 60 تا 80 میلیارد دلار واردات کالا به کشور صورت می‌گیرد این در حالی است که صادرات غیرنفتی ما 21 میلیارد دلار است و ما نباید به این خام فروشی‌های خود افتخار کنیم. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز زمان همدلی است چراکه دشمن اقتصاد را هدف گرفته و با این وسیله در پی ایجاد نفاق در قوای سه‌گانه است.

فتحی‌پور خاطرنشان کرد: باید بین مجلس و دولت همدلی باشد و این همدلی باعث برطرف شدن بسیاری از مشکلات کشور در حوزه اقتصاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید ملی نیازمند کنار گذاشتن خود تحریمی‌ها است، گفت: در بسیاری از موارد شاهد هستیم که خود تحریمی‌ها بیش از تحریم‌های خارجی اقتصاد کشور را دچار چالش می‌کند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول