اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

حمایت از تولید ملی راه برون‌رفت از تورم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: حمایت از تولید ملی، بهترین شیوه برای تولید اشتغال و راه برون‌رفت از تورم است.

حمایت از تولید ملی راه برون‌رفت از تورم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با اشاره به آغاز ماه ذیحجه اظهار داشت: دهه نخست ماه ذیحجه ایام بسیار نیکو و با عظمتی بوده و مومنان باید به هر اندازه که بتوانند این ایام را احترام کرده و به عبادت خداوند متعال بپردازند.

وی با اشاره به سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه(س) در روز نخست ماه ذیحجه افزود: باید به میمنت این روز مبارک برای سهل و آسان کردن ازدواج جوان‌ها برنامه‌ریزی و شرایط را برای این امر آماده کرد.

امام جمعه جهرم با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان‌شمالی اظهار داشت: استقبال عظیم و باشکوه مردم  استان نشان‌دهنده عشق و علاقه ملت ایران به رهبری معظم انقلاب است.

وی با اشاره به مسئله گرانی و تورم و لزوم اصلاح وضعیت موجود توسط مسئولان تصریح کرد: دولت در این مدت تلاش خود را برای اصلاح تورم کرده و این امر باید تا بهبود وضعیت موجود ادامه پیدا کند.

دژکام با بیان اینکه وضعیت اقتصادی فعلی کشور شبیه یک تیغ برنده دو لبه است، خاطرنشان کرد: برای ایجاد اشتغال باید سرمایه‌گذاری ایجاد شود و اگر به همین روال ارز را در جامعه وارد کنیم تورم به وجود می‌آید.

استاد دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به سخنان رهبری معظم مبنی بر حمایت از تولید داخلی تصریح کرد: باید تلاش کرد تا اجناس ایرانی خریداری شود چرا که تحقق این امر به سود کشور بوده و موجبات ایجاد اشتغال را فراهم می‌کند.

عضو شورای مدیریت حوزه علمیه فارس با بیان اینکه وظیفه تمام افراد است که از تولید ملی حمایت کنند، تصریح کرد: این امر بهترین راه برای تولید اشتغال در کشور است.

انتهای پیام/ز20ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول