اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از همایش «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»

نجات‌بخش: حمایت مردم از تولید ملی استقلال کشور را تا ابد حفظ می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه پیام‌نور گفت: حمایت مردم از تولید ملی استقلال کشور را تا ابد حفظ می‌کند.

نجات‌بخش: حمایت مردم از تولید ملی استقلال کشور را تا ابد حفظ می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی نجات‌بخش ظهر امروز در همایش منطقه‌ای تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با اشاره به فرامین رهبری در راستای نام‌گذاری این سال اظهار کرد: مقام معظم رهبری با به کارگیری نام‌گذاری سالم برای شروع سال جدید از همت مضاعف، جهاد اقتصادی و مقاومت اقتصادی فرایند کارشناسانه‌ای را در راستای مقابله با فشارهای وارده از سوی دشمن به کار گرفتند.

مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه پیام‌نور کشور از وجود الگوهای مقاومت اقتصادی در اسلام سخن به میان آورد و ابراز کرد: اقتصاد و چالش‌های ناشی از آن در تاریخ اسلام به روشنی به چشم می‌خورد چنان‌چه پیامبر و یارانش در سخت‌ترین شرایط ممکن در شعب‌ابیطالب با صبر و شکیبایی تمام فشارهای دشمن را پشت سر گذاشتند.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: ما تا زمانی که تئوری‌های علمی و نظریه‌های کارشناسانه و منطقی خود را به سرمایه ایرانی تبدیل نکنیم در نیمه راه خواهیم ماند و از حرکت به سوی قله‌های پیشرفت در جا خواهیم زد.

وی از گرانی‌های وارده بر کشور گفت و افزود: علت گرانی‌های وارده بر کشور همان دشمنی است که از سال‌های متمادی به تعارض و دشمنی با کشور پرداخت و از هیچ حرکتی برای ضربه زدن به این انقلاب کوتاهی نکرد اما خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته با شکست سنگینی تا به امروز روبه‌رو شده است.

این مسئول به تحولات کشورهای دوست اشاره و تصریح کرد: کمک‌های انسان دوستانه ما به کشورهای تحت فشاری همچون لبنان و سوریه با بستن راه‌های آزاد توسط دشمن پایان نمی‌پذیرد.

وی به تفکر غیر هوشمندانه دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن کمک‌های ملت ما به کشورهای جنگ‌زده مسلمان را در فرستادن سلاح‌های جنگی می‌بیند اما نمی‌داند که ایده و فکر یک ایرانی به تنهایی برای مقابله با آن‌ها کارساز خواهد بود.

نجات‌بخش افزود: دشمن می‌خواهد الگوگیری کشورهای مسلمان از آزادی‌خواهی و انقلاب دینی مردم ایران را برچیند و استقلال آنان را ریشه‌کن کند در حالی که صلح و اتحاد در میان مسلمانان هرگز منهدم نخواهد شد.

وی به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: یکی از علل نام‌گذاری سال توسط رهبری در طی سه سال اخیر آشنایی مردم با مقاومت در برابر فشارهای اقتصادی و تبدیل آن به فرصت‌های بهینه با عزمی ملی و اقتصادی دانا‌محور بود تا استقلال کشور را همچنان حفظ کنیم.

مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه پیام‌نور کشور به موضوع عزم ملی و ضرورت تولید ملی پرداخت و خاطرنشان کرد: اگر 70 میلیون جمعیت کشور از کشاورز، کارگر، کارمند و... دست به دست هم داده و با همت و کار مضاعف همراه با عزم ملی گام‌های خود را استوارتر بردارند اقتصاد کشور نجات پیدا خواهد کرد.

نجات‌بخش به عدم تعادل هزینه‌ها با درآمدهای موجود در کشور اشاره و اظهار کرد: فرهنگ صرفه‌جویی و مصرف صحیح میان مردم جامعه باید نهادینه شود تا با استفاده صحیح و به جا در همه زمینه‌ها از جمله مسائل اقتصادی با توجه به شرایط روز کشور به سهم خود انجام وظیفه کنند.

این مسئول به تحقیقات اساتید و دانشجویان در حوزه دانشگاه اشاره کرد و گفت: با در نظر گرفتن مصالح بشری و وضعیت حاکم بر جامعه باید از طرح‌های دانش‌بنیان حمایت شود تا با تبدیل این تئوری‌ها به ثروت، استقلال و آزادی خود را به تمامی جهانیان به اثبات برسانیم.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول