اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون پیوند مهر اصفهان خبر داد

رضایت‌مندی 90 درصد زوج‌های جوان از خدمات کانون پیوند مهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون پیوند مهر اصفهان گفت: 90 درصد زوج‌های جوان از خدمات کانون پیوند مهر اصفهان رضایت داشتند.

رضایت‌مندی 90 درصد زوج‌های جوان از خدمات کانون پیوند مهر

رضا طیب‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد شرایط تسهیل ازدواج آسان در کانون پیوند مهر اصفهان اظهار کرد: کانون پیوند مهر اصفهان توانسته است بدون دریافت کمک مالی از ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی شرایط یک ازدواج آسان را فراهم کند.

وی با بیان اینکه این موسسه یک بنیاد مردم نهاد است، افزود: اینجا خیریه نیست، فقط هنر کاهش هزینه‌های ازدواج از طریق همکاری با مؤسسات مختلف و مرتبط را دارد.

مدیرعامل کانون پیوند مهر اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر در این مرکز تخصصی کتاب‌های مشاوره‌ای قبل ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج انجام می‌شود.

وی در مورد ارائه خدمات و تسهیلات این بنیاد به زوج‌های جوان گفت: تمام تشریفات عقد و عروسی از طریق این بنیاد در سطح بسیار خوب انجام می‌شود.

طیب‌نیا با اشاره به برگزاری مراسم سفره عقد و ازدواج ادامه داد: این کانون بالای 15 نوع خدمات شامل، ثبت و اجرای عقد، سفره عقد، تالار، آرایشگاه و سایر خدمات مورد نیاز عروس، کارت ‌دعوت، فیلم‌برداری شش ساعته از مراسم، آتلیه، میوه، شیرینی و شام برای عروسی و سفره عقد را تدارک دیده است.

وی با اشاره به اینکه 300 سازمان با این کانون همکاری دارند، افزود: 60 تالار در سطح شهر اصفهان طرف قرارداد همکاری هستند.

مدیرعامل کانون پیوند مهر اصفهان تاکید کرد: تالارهای اصفهان بین 30 تا 60 درصد تخفیف به زوج‌های جوان می‌دهد.

طیب‌نیا گفت: بسته فرهنگی شامل کتاب و جزوات و مشاوره رایگان، حواله لباس با تخفیف نیز به زوج‌های جوان که از خدمات این کانون استفاده‌ می‌کنند، داده‌ می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر برای برگزاری مراسم 100 نفری 450 هزار تومان گرفته و این قیمت تا ماه محرم ثابت می‌ماند.

مدیرعامل کانون پیوند مهر اصفهان در مورد تعداد ازدواج‌های این کانون تصریح کرد: ظرف مدت چهار سال، 4 هزار مراسم ازدواج توسط این کانون برگزار شده است.

وی با بیان اینکه به طور متوسط یک هزار ازدواج در سال توسط خدمات ویژه این کانون انجام می‌شود، ادامه داد: امسال 800 مراسم از ابتدای سال تاکنون برگزار کرده‌ایم.

طیب‌نیا با بیان اینکه به دنبال گرانی طلا ازدواج‌ها هم رونق کمتری داشته است، تصریح کرد: انتظار داشتیم ازدواج‌ها بیش از این باشد، اما محقق نشد.

وی همچنین از جداسازی سبد ازدواج عقد و عروسی برای خانواده عروس و داماد خبر داد و افزود: چون مراسم عقد و عروسی در اصفهان توسط خانواده عروس و داماد با هزینه جداگانه انجام می‌شود در نتیجه این کانون هم هزینه را بر همان اساس از خانواده عروس و داماد دریافت می‌کند.

مدیرعامل کانون پیوند مهر اصفهان در مورد استقبال خانواده‌ها تصریح کرد: در ابتدای فعالیت این کانون خانواده‌ها اکراه داشتند چرا که فکر می‌کردند ما تابلو و آرمی برای ارائه این خدمات داریم اما به مرور نوع خدمات را که دیدند متوجه این قضیه شدند.

وی اضافه کرد: هنوز هم این کانون به طور کامل برای خانواده‌ها شناخته نشده است که در این صورت هزینه اضافی برای برگزاری مراسم ازدواج نمی‌دادند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول