اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی:

پیام‌نور در میان دانشگاه‌های باز جهان، رتبه ششم را داراست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌غربی گفت: دانشگاه پیام نور در بین دانشگاه‌های باز و آموزش از راه دور رتبه دوم آسیا و رتبه ششم جهان را کسب کرده است.

پیام‌نور در میان دانشگاه‌های باز جهان، رتبه ششم را داراست

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد، علی ظهری صبح امروز در جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد اظهار داشت: با ورود دانشجویان به دانشگاه مرحله جدید و حساسی از زندگی آنان رقم می‌خورد، از این رو لازم است دانشگاه بستر مناسب را برای پیشرفت و تعالی آنان فراهم کند.

وی افزود: لازم است در دانشگاه‌ها در کنار تدریس، تحقیق در علم نیز گسترش یابد تا دانشگاهیان با پژوهشگری به تولید علم برسند.

ظهری با اشاره به اینکه امروز در مجموعه دانشگاه‌ها یک حرکت رو به جلو و موفقی در زمینه پژوهش وجود دارد، اضافه کرد: اعتبارات لازم برای انجام تحقیقات علمی و پژوهشی به مراکز مختلف دانشگاه پیام نور اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تحقیق و پژوهش مایه تحرک و پویایی جامعه بوده و رمز موفقیت با پرهیز از آزمون و خطا است.

وی با بیان اینکه امروز قشر دانشجو کاوشگر و پویا بوده و قله‌های پیشرفت و اعتلای ایران را یکی پس از دیگری را فتح می‌کند، گفت: باید این مسیر به طور مستمر و مستدام پیگیری شود.

ظهری خاطرنشان کرد: این دانشگاه در راستای تحقق عدالت‌محوری در جامعه فرصتی استثنایی را برای گسترش بهره‌مندی اقشار مختلف از خدمات آموزش عالی در هر مکان و هر زمان با صرف کمترین هزینه و مناسب‌ترین شیوه آموزشی به وجود آورده است.

فرماندار مهاباد نیز در این مراسم با اشاره به تحریم ایران توسط کشورهای سلطه‌جو گفت: کشورهای مستکبر می‌خواهند با تحریم ایران راه توسعه و پیشرفت‌های علمی جوانان کشور را متوقف سازند اما هوشیاری ملت آگاه مانع تحقق توطئه‌های شوم دشمنان می‌شود.

خضرکاک درویشی افزود: اعمال تحریم‌ها در حالی است که جوانان ایران اسلامی با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و درایت و آگاهی خود قله‌های پیشرفت و ترقی را طی کرده و دشمنان نظام را ناکام خواهند ساخت.

رئیس دانشگاه پیام نور مهاباد نیز به موفقیت‌های دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد اشاره کرد و گفت: در طول سال‌های گذشته دانشجویان دانشگاه پیام نور مهاباد در مقاطع مختلف به ویژه در مقاطع ارشد و دکتری موفقیت‌های بسیار خوبی کسب کرده‌اند.

معروف خلیلی اظهار کرد: در این دانشگاه بیش از هفت هزار دانشجو در 62 رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد تحصیل می‌کنند و امسال نیز یک هزار و 500 دانشجوی جدید پذیرفته شده‌اند.

در پایان این مراسم از ربات مسیریاب ساخت تیم رباتیک دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد رونمایی و از دانشجویان موفق این دانشگاه قدردانی شد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول