اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل خبر داد

هزینه‌کرد بیش از یک میلیارد تومان برای تجهیز کتابخانه‌ و آزمایشگاه‌

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل از هزینه کرد یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز کتابخانه‌ها و آزمایشگاه‌های مراکز دانشگاهی پیام نور استان اردبیل خبر داد.

هزینه‌کرد بیش از یک میلیارد تومان برای تجهیز کتابخانه‌ و آزمایشگاه‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی‌الله خوش‌طینت عصر امروز در نشست مشترک روسای دانشگاه‌های اردبیل و مرکز رشد فناوری در این شهر اظهار داشت: امروز در تولید علم نظریه‌ها و ارائه دیدگاه‌های مختلف به عنوان یک دستاورد ارزشمند مورد توجه قرار گرفته به طوری که یک برند جهانی را در تولید و تقویت مبانی و مولفه‌های علمی – پژوهشی شاهد هستیم.

وی موضوع جنبش نرم‌افزاری را یادآور شد و خاطرنشان کرد: تحقق این جنبش عظیم نیازمند سه محور کاری است که اساتید و نخبگان،‌ دانش‌پژوهان و دانشجویان و مسئولان و کارگزاران اضلاع این مثلث عملی کردن جنبش نرم‌افزاری در کشور می‌باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل یادآور شد:‌ متناسب با تعالیم اسلامی و همچنین حرمت گذاشتن به کرامت بشری و بلوغ آگاهی و علمی آنها توسعه علمی اتفاق می‌افتد به طوری که ما در حال حاضر شاهد به ثمر نشستن اهداف آرمانی در حوزه علم و تحقیقات مورد نیاز بشر هستیم که تلفیقی از این دستاوردها و ثمر‌بخشی آن می‌تواند نقش برجسته‌ای را به تحولات و جنبش‌های علمی و نرم‌افزاری ببخشد.

خوش‌طینت با اشاره به اینکه در استان اردبیل دانشگاه پیام نور نیز در به ثمر نشستن اهداف و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی 13 مرکز و واحد خود را فعال کرده است، افزود: این دانشگاه با داشتن 26 هزار دانشجو در کنار توسعه کمی به کیفیت تولید علم نیز اهمیت داده به طوری که امروز در اکثر محافل و مجلات بین‌المللی و جهانی مقالات و پژوهش‌های علمی و تحقیقاتی دانشجویان و اساتید این دانشگاه به چاپ رسیده و در معرض دید عموم گذاشته شده است.

این مسئول از دانشگاه پیام نور به عنوان مرکز توسعه حقیقی علم با برجستگی‌های ارزش‌مدارانه یاد کرد و بیان داشت:‌ امروز شاهد آن هستیم که مقالات علمی و تحقیقاتی اساتید و دانشجویان این دانشگاه در مجلات معتبر جهانی، همایش‌های بین‌المللی و ملی و منطقه‌ای مورد توجه قرار می‌گیرد به طوری که این دانشگاه خود در برگزاری همایش‌های ملی و منطقه‌ای در مبانی مختلف علم یکی از دانشگاه‌های موثر، کار‌آمد و پیشرو است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست مسعود گنجی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در سخنانی تعداد مقاله‌های علمی چاپ شده این دانشگاه در مجلات معتبر دنیا را با رشد 20 برابری اعلام کرد و ابراز داشت:‌ صدها مقاله در یک سال گذشته در سمینارهای مختلف علمی خارج از ایران از سوی اساتید و دانشجویان این دانشگاه ارائه شده و در کنار آن شاهد توسعه زیر‌ساخت‌ها همچون تقویت پهنای باند اینترنت، استقرار واحدهای صنعتی وابسته به دانشگاه و مرکز رشد در استان بودیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول