اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران:

دانشگاه پیام نور جزو 10 دانشگاه برتر دنیاست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور مازندران گفت: امروز دانشگاه پیام نور یک ابر دانشگاه بوده و جزو 10 دانشگاه برتر دنیا و بزرگ‌ترین دانشگاه استان مازندران است.

دانشگاه پیام نور جزو 10 دانشگاه برتر دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، موحدمنش شامگاه چهارشنبه در جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه بهنمیر که در تالار پیوند بهنمیر برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویانی که دانشگاه پیام نور بهنمیر را به عنوان دانشگاه محل تحصیل خود انتخاب کردند، بدانند این دانشگاه از نظر علمی و فرهنگی از دانشگاه‌های معتبر مازندران است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در سطح علمی بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی در سطح کشور است، گفت: امروز دانشگاه پیام نور یک ابر دانشگاه بوده و جزو 10 دانشگاه برتر دنیا و بزرگ‌ترین دانشگاه استان مازندران است. 

موحدمنش افزود: دانشگاه پیام نور واحد بهنمیر گرچه نوپاست اما در چند سال اخیر با کمک اعضای هیئت موسس و کوشش رئیس دانشگاه و همکاران روز به ‌روز در حال ترقی و پیشرفت است و از نظر سطح آموزش هیچ تفاوتی با مراکز بزرگ دانشگاه‌های ما ندارد.

وی با بیان اینکه منابع آموزشی دانشگاه پیام نور کاملا مشخص و تمام منابع درسی صد درصد بر اساس برنامه‌های وزارت علوم مدون شده است، بیان کرد: همان منبع درسی که در بهنمیر تدریس می‌شود در سراسر کشور و حتی مراکز بین‌المللی نیز تدریس شده و علاوه بر آن آزمون نیز کاملا متمرکز و تمام سوال‌های آزمون در سراسر مراکز کشور یکسان است که این وضعیت سبب شده امروز درصد قابل توجهی از فارغ‌التحصیلان و دانش‌آ‌موختگان واحد دانشگاه‌ها در ارشد و دکترا قبول شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران تصریح کرد: از مزایای دانشگاه پیام نور استفاده همزمان از دو نظام متعارف و سنتی و مدرن و پیشرفته است.

موحدمنش افزود: یک کتابخانه مدرن را در اینجا راه‌اندازی کنیم به طوریکه  به راحتی به تمام دانشگاه‌های معتبر دنیا وصل شوید و همچنین از مسئولان می‌خواهم احداث یک کتابخانه سنتی برای دانشجویان این دانشگاه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور واحد بهنمیر با دانشگاه‌های سراسر کشور هیچ تفاوتی ندارد، گفت: تمام سیاست‌های دانشگاه برای خدمت به شما دانشجویان در جهت تامین رضایت‌مندی شما بوده و ارزیابی مدیران و کارکنان بر اساس خدمت به شما و رضایت شماست چراکه آینده و سرمایه کشور در دست شماست.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول