اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان آذربایجان‌شرقی:

دانشجویان باید کارهای تحقیقاتی و پژوهشی را یاد بگیرند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی گفت: دانشجویان باید در محیط دانشگاه با حضور در تشکل‌ها و هسته‌های علمی بسیج دانشجویی، به فکر کارگروهی بوده و کارهای تحقیقی و پژوهشی را یاد بگیرند.

دانشجویان باید کارهای تحقیقاتی و پژوهشی را یاد بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور مرکز تبریز، علی عبادیان در مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام‌نور مرکز تبریز که به همت بسیج دانشجویی و مجمع هسته‌های علمی بسیج دانشجویی برگزار شد، ضمن خیر مقدم‌گویی به دانشجویان جدیدالورود و تبریک به خاطر انتخاب دانشگاه پیام‌نور برای ادامه تحصیل اظهار کرد: امیدواریم در طی مدت تحصیل شما عزیزان در این دانشگاه میزبان خوبی برای شما باشیم و با همدلی و برنامه‌ریزی مناسب شاهد پیشرفت روزافزون شما جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، معنوی و ورزشی باشیم.

وی با بیان اینکه برای مواجه با مشکلات آینده باید از امروز برنامه‌ریزی را آغاز کنیم، افزود: برای مقابله با بسیاری از مشکلات باید بسترسازی و برنامه‌ریزی خوب و مدون داشته باشیم که یکی از این بسترسازی‌ها با تعامل سازنده دانشجو با دانشگاه ایجاد می‌شود.

وی در ادامه با بیان برخی از وظایف دانشجویان گفت: دانشجویان باید در محیط دانشگاه با حضور در تشکل‌ها و هسته‌های علمی بسیج دانشجویی، به فکر کارگروهی بوده و کارهای تحقیقی و پژوهشی را یاد بگیرند تا بتوانند با کاربردی کردن تحقیقات و تبدیل علم به عمل، در راه اعتلای بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

عبادیان با اشاره به رکن اساسی ارتباط صنعت و دانشگاه و ضروری خواندن این موضوع و توجه ویژه مسئولان دانشگاه به آن گفت: در رابطه با کارآفرینی و ارتباط گسترده با مراکز علمی و صنعتی برنامه‌های ویژه‌ای داریم و به امید خدا با همکاری شما عزیزان به این امر جامه عمل خواهیم پوشاند چراکه معتقدیم یکی از راه‌حل‌های مناسب برای مقابله با مشکل بیکاری دانشجویان پس از فراغت از تحصیل، ارتباط خوب و مستمر دانشگاه با صنعت و مراکز علمی و پژوهشی و کارآفرینی است.

وی از دانشجویان خواست تا در برخورد با مسائل گوناگون پیش‌رو، همواره با دقت و بصیرت لازم و کافی، برخوردی عالمانه و منصفانه داشته باشند.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول