اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کرمان:

همایش ملی زمین‌شناسی در کرمان برگزار می‌‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان گفت: این مرکز دانشگاهی میزبان ششمین همایش ملی زمین‌شناسی در ماه آینده است.

همایش ملی زمین‌شناسی در کرمان برگزار می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین رشیدی امروز در دهمین همایش ملی شیمی پیام‌نور اظهار داشت: میزبانی این همایش افتخار بزرگی برای دانشگاه پیام‌نور کرمان است.

وی عنوان کرد: طی دو سال گذشته حدود 10 هزار متر مربع فضای آموزشی، کارگاهی، ورزشی و آزمایشگاهی و ... در این مرکز دانشگاهی احداث شده است.

رشیدی افزود: 20 هزار متر مربع محوطه‌سازی طی دو سال گذشته در ساختمان شماره یک و دو دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه پیام‌نور کرمان به مسائل آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی توجه ویژه‌ای شده است، تصریح کرد: برگزاری دهمین همایش ملی شیمی توسط بیانگر قابلیت‌های بالای این دانشگاه است.

رشیدی از برگزاری ششمین همایش ملی زمین‌شناسی در ماه آینده در دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان خبر داد و افزود: برگزاری این همایش‌ها در سال تولید ملی برای ما مایه افتخار است.

وی اذعان داشت: برگزاری این همایش‌ها برای حمایت از سرمایه انسانی و تولید علم و حرکت رو به جلو دانشگاه مؤثر است.

رشیدی کسب رتبه برتر پژوهشگر برتر استان کرمان در سال گذشته توسط دانشجوی دانشگاه پیام‌نور کرمان و رتبه‌های قرآنی و ثبت ملی یک دارو توسط دانشجوی مهندسی شیمی این مرکز در سال گذشته را از جمله افتخارات این مرکز آموزشی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه پیام‌نور کرمان همچنین در رشته‌های ورزشی کاراته، دو و میدانی، فوتسال و هندبال رتبه‌هایی را در سطح ایران به دست آورده‌اند.

رشیدی ابراز داشت: 600 عضو هیئت علمی و عضو مدعو با دانشگاه پیام‌نور کرمان همکاری دارند.

به گزارش فارس، دهمین همایش ملی شیمی پیام نور از 19 تا 21 مهر ماه جاری در محل دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول