اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

نقش قزوین در اقتصاد ملی 5 درصد است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: استان قزوین کمتر از یک درصد مساحت ایران را به خود اختصاص داده، اما نزدیک به پنج درصد در اقتصاد ملی نقش دارد.

نقش قزوین در اقتصاد ملی 5 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، احمد عجم در دیدار با مدیرکل پست و کارکنان این مجموعه، اظهار کرد: پست قدیمی‌ترین ساختار بشری در زمینه ارتباطات، پیام‌رسانی و اطلاع‌رسانی بوده که در دوره‌های مختلف به اشکال متفاوتی انجام شده است.

وی افزود: نقش پست در توسعه ارتباطات نقش ویژه و ممتازی است که باید در راستای حفظ و تقویت حرکت کرد.

استاندار قزوین با اشاره به توانمندی‌ها و قابلیت‌های استان قزوین در زمینه‌های مختلف بیان کرد: در این استان ظرفیت بالایی برای توسعه خدمات پستی و افزایش درآمدهای دولتی وجود دارد که باید به طور مستمر نسبت به شناسایی و ارزیابی منابع جدید و شیوه‌های نوین خدمات‌رسانی برنامه‌ریزی کرد.

عجم برون‌سپاری خدمات دستگاه‌های اجرایی را امری ضروری و مثبت ارزیابی کرد و افزود: کارگروه پیشخوان خدمات دولت باید به طور مستمر خدمات قابل واگذاری دستگاه‌ها را بررسی و به دفاتر خدمات شهری و روستایی واگذار کند تا علاوه بر اشتغال‌زایی و درآمدزایی بتوانند خدمات را در زمان کمتر و با کیفیت بالاتری به شهروندان ارایه کنند.

وی در خاتمه تصریح کرد: پست باید خدمات نوین را به طور مرتب اطلاع‌رسانی کند و اعتماد دستگاه‌ها و اقشار و اصناف مختلف را نسبت به توان خود افزایش دهد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول