اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین:

قزوین رتبه 9 کشوری مسابقات ملی و مهارت را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: این استان در رده‌بندی نشان‌های به دست آورده، رتبه 9 کشوری مسابقات ملی و مهارت را کسب کرد.

قزوین رتبه 9 کشوری مسابقات ملی و مهارت را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین، سیدمحمد حسینی با اشاره به افتخار آفرینی در مسابقات ملی مهارت توسط استان قزوین با کسب سه طلا، یک برنز و پنج دیپلم افتخار اظهار کرد: استان قزوین در رده‌بندی نشان‌های به دست آورده رتبه 9 کشوری و با کسب مجموع 505.41 امتیاز در رتبه 10 رده‌بندی نمرات، شناخته شده‌اند.

وی افزود: چهار نفر از جوانان فنی و حرفه‌ای پس از قبولی در مرحله شهرستانی با 2.5 ماه حضور در اردوی آمادگی استانی در مسابقات کشوری سه طلا در ساخت و تولید و یک برنز در فرز سی . ان . سی و پنج دیپلم افتخار در رشته‌های روباتیک، جواهرسازی، فناوری طراحی گرافیک، الکترونیک، تراش سی . ان . سی و فناوری اتومبیل را برای ما به ارمغان آوردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین بیان کرد: شهاب نصیری، رسول جلوخانی، حمید فلح‌سریش طلای ساخت و تولید، حسین سعادتی‌مجد برنز سی . ان . سی سیزدهمین مسابقات ملی و مهارت مرحله کشوری را برای قزوین به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: محمدحسین صالح‌زاده و مهدی‌ سلامتی در رشته روباتیک، امیرحسین خلیلی در رشته فناوری طراحی گرافیک، اصغر قمری در رشته جواهرسازی، مرتضی کشاورزفتحی در رشته الکترونیک، عادل زمانی خرمندیچالی در رشته تراش سی . ان . سی و مجید خیرجو مالفجانی در رشته فناوری اتومبیل توانستند پنج دیپلم افتخار را نصیب خود کنند.

حسینی ادامه داد: امیدواریم مدال‌آوران این استان با عملکرد خوب و قابل قبولی در اردوی آماده‌سازی تیم ملی مهارت کشورمان برای شرکت در رقابت‌های المپیاد جهانی مهارت 2013 در آلمان جواز حضور را کسب کنند.

وی اضافه کرد: شروع آموزش و کار اردوی آمادگی جهانی با ترکیب رقابت برندگان سال پیش هر رشته با برندگان سال جاری همان رشته و از اواسط آبان ماه سال جاری در تهران آغاز می‌شود که به مدت 2.5 ماه ادامه می‌یابد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین یادآور شد: تیم قزوین با 15 نفر در 12 رشته در سیزدهمین مسابقات ملی مهارت کشور حضور پیدا کرد که جوان‌ترین شرکت‌کننده 17 سال و مسن‌ترین آنها 23 سال داشتند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول