اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم کاسپین قزوین:

تیم کاسپین قزوین آمادگی بالایی دارد

خبرگزاری فارس: مربی تیم کاسپین قزوین گفت: تیم کاسپین قزوین آمادگی بالایی دارد و بازی‌های خوبی برابر حریفان خود به نمایش گذاشته است.

تیم کاسپین قزوین آمادگی بالایی دارد

مهدی تندکی امروز پس از تساوی صفر بر صفر تیم کاسپین قزوین در برابر تیم شهرداری اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تیم کاسپین قزوین از آمادگی خوبی برخوردار است، اظهار کرد: این تیم در مصاف با تیم شهرداری اردبیل بازی با کیفیتی را به نمایش گذاشت که مستحق برد بود.

وی ادامه داد: در نیمه نخست این بازی بازیکنان تیم‌های کاسپین قزوین و شهرداری اردبیل یک بازی پایاپای داشته و هر دو تیم به یک اندازه مالک توپ بودند.

مربی تیم کاسپین قزوین با بیان اینکه در نیمه دوم تیم کاسپین قزوین از حریفش یک سر و گردن جلوتر بود، تصریح کرد: در نیمه دوم تیم کاسپین قزوین بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و بچه‌ها با قدرت بازی کردند.

تندکی اضافه کرد: علی فتحی فوروارد تیم کاسپین قزوین در دقیقه 90 یک موقعیت گل به دست آورد که در نهایت به تیر دروازه زد و تیم کاسپین قزوین در مقابل تیم شهرداری اردبیل به نتیجه تساوی رسید.

وی اعلام کرد: بازی بعدی تیم کاسپین قزوین از رده بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور یک‌شنبه جاری در ورزشگاه شهید رجایی شهر قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول