اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین دوره لیگ تنیس روی میز استان قزوین

تیم سازمان اتوبوسرانی قزوین قهرمان شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین از قهرمانی تیم سازمان اتوبوسرانی در نخستین دوره رقابت‌های لیگ تنیس روی میز استان قزوین خبر داد.

تیم سازمان اتوبوسرانی قزوین قهرمان شد

ابوالفضل حمزه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه نخستین دوره رقابت‌های لیگ تنیس روی میز استان قزوین با عنوان "یادواره سرداران و سه هزار شهید قزوین" در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در این مسابقات هشت تیم حضور داشتند.

وی افزود: در دیدار پایانی این رقابت‌ها تیم سازمان اتوبوسرانی با نتیجه چهار بر صفر تیم سازمان آتش نشانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد.

حمزه‌ای عنوان کرد: علیرضا بیگدلی، عارف احمدی‌فرد و حمیدرضا طاهرخانی در بخش انفرادی دیدار نهایی، نفراتی بودند که توانستند با غلبه بر محمدامین حنطه، روح‌الله شیشه‌گرها و مهدی نجفی پیروز شوند.

وی تصریح کرد: در دیدار دوبل (دو نفره) نیز تیم سازمان اتوبوسرانی متشکل از حمیدرضا طاهرخانی و محمدحسین محمدی توانست با نتیجه نزدیک 3 بر 2 بر تیم دو نفره سازمان آتش‌نشانی متشکل از روح‌الله شیشه‌گرها و امیرحسین زرآبادی‌پور غلبه کند.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان یادآور شد: در این رقابت‌ها تیم‌های کاشی پارس و حصار چوب با قبول شکست در مسابقه نیمه نهایی مقابل رقیبان خود به طور مشترک عنوان سومی را به دست آورردند.

وی اضافه کرد: تیم‌های هیئت تنیس روی میز الوند، لوله‌سازی آریا، فرمانداری آبیک و سیم و فولاد تاکستان نیز در این مسابقات به ترتیب عنوان‌های پنجم تا هشتم را کسب کردند.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان اضافه کرد: مجید ابوالحسنی داور بین‌المللی استان، مجید آزارخانی و حسین کرمجو داوران ملی و با سابقه کشور و مجید مظفری، امیرمسعود تعالی، حسن حسین‌چالی، مجید خانزاده و حسن شیشه‌گرها نیز از دیگر داورانی بودند که کار قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول