اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین:

3 تقاطع‌ غیر همسطح در قزوین افتتاح می‌‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار قزوین گفت: تقاطع‌های غیر همسطح نصر، سرداران و ارتباطات در 27 مهر ماه سال جاری با هزینه‌ای بالغ بر 160 میلیارد ریال توسط شهرداری قزوین آماده بهره‌برداری خواهد بود و پروژه احداث بوستان آفرینش کلنگ‌زنی می‌شود.

3 تقاطع‌ غیر همسطح در قزوین افتتاح می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مسعود نصرتی اظهار کرد: در طرح اولیه قرار بر این بود که پس از افتتاح تقاطع‌های غیرهمسطح نصر و سرداران عملیات عمرانی اصلاح هندسی میدان‌های شهید بابایی و ارتش شروع شود.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات و بازدیدهای انجام شده به این جمع‌بندی رسیدیم که با توجه به آغاز فصل سرما و بارش بهتر است تمام پروژه‌ شامل اصلاح هندسی میدان لشگر و ورودی تقاطع غیرهمسطح نصر، تبدیل میدان شهید بابایی به بلوار و تقاطع غیرهمسطح سرداران هم‌زمان به بهره‌برداری برسد.

شهردار قزوین بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در محور شهید بهشتی از چهارراه ولی‌ عصر (عج) تا میدان مادر شاهد ایجاد یک مسیر روان و بدون وجود حتی یک چراغ قرمز خواهیم بود.

نصرتی تصریح کرد: اتمام این پروژه در دهه دوم مهر ماه بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته، تقاطع‌های غیر همسطح نصر و سرداران 74 روز و پل بلوار ارتباطات هفت ماه پیش از موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول ادامه داد: این رویداد با توجه به حجم و اندازه پروژه و اجرای این پروژه در مهم‌ترین شریان ترافیکی شهر یک رکورد است.

شهردار قزوین عنوان کرد: اجرای این پروژه از میدان لشگر تا انتهای سرداران در طول سه کیلومتر با حجم خاکبرداری 20 هزار متر مکعب، حجم بتن‌ریزی 30 هزار متر مکعب، مصرف 3 هزار تن میلگرد و شش هزار تن آسفالت بی‌سابقه است.

وی متذکر شد: برنامه‌ریزی مجموعه شهرداری قزوین برای بهره‌برداری از سه پروژه شاخص دیگر شامل تقاطع‌های غیر همسطح امام علی (ع)، شهید مطهری و ایثار در پایان آذر ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول