اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا آخر آبانماه سال جاری صورت می‌گیرد

تعیین تکلیف فضاهای اداری بلا استفاده در روستاها

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان گفت: فضاهای اداری مازاد موجود در روستاها تا پایان آبانماه سال جاری تعیین تکلیف می‌شود.

تعیین تکلیف فضاهای اداری بلا استفاده در روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام جلیل‌خانی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که باید در دستگاه‌های اجرایی استان توجه بسیاری به آن وجود داشته باشد، استقرار نظام آراستگی است.

وی با اشاره به اینکه استقرار نظام آراستگی انگیزه افراد در کارکردن را افزایش می‌دهد، اضافه کرد: این امر یکی از شاخه‌های تحول اداری بوده و باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی توجه بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان با تاکید بر رعایت نظم و آراستگی در دستگاه‌های اجرایی استان افزود: بی‌نظمی بهره‌وری در دستگاه‌های سازمانی را کاهش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نظام آراستگی در استان زنجان آغاز شده است، افزود: همزمان با 18 آبانماه که روز جهانی کیفیت است، نیز جلسه‌ای با عنوان تحول اداری با حضور استاندار زنجان تشکیل می‌شود، تا اقدامات انجام شده در این زمینه بررسی شده و هم‌اندیشی در زمینه انجام اقدامات بهتر صورت گیرد.

جلیل‌خانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعیین تکلیف فضاهای اداری موجود در استان و شهرستان‌های تابعه افزود: تا پایان آبانماه سال جاری فضاهای مازاد اداری موجود در روستاهای استان تعیین تکلیف می‌شوند.

وی تصریح کرد: باید دهیاران همکاری لازم را در زمینه تعیین تکلیف و شناسایی فضاهای مازاد اداری موجود در استان داشته باشند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان خاطر نشان کرد: پس از شناسایی و تعیین تکلیف فضاهای اداری این فضاها در اختیار فرمانداری‌ها قرار می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی در زمینه تحول اداری افزود: باید ادارات مختلف بدانند در صورتی که اموال و یا فضایی در اداره مربوط آنها بلا استفاده است، این امکانات را در اختیار دستگاهی که فاقد فضا و یا لوازم مورد نظر است، قرار دهند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول