اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌های کرج تأکید کرد

ضرورت توسعه فضاهای سبز در کرج/ همکاری شهرهای اقماری

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج بر ضرورت توسعه فضاهای سبز در این کلانشهر تأکید کرد و گفت: کلانشهر کرج برای رسیدن به استانداردهای لازم در زمینه فضاهای سبز نیازمند همکاری شهرهای اقماری است.

ضرورت توسعه فضاهای سبز در کرج/ همکاری شهرهای اقماری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس زارع ظهر امروز در جلسه ستاد فضاهای سبز کرج اظهار داشت: طرح‌های بسیاری به منظور توسعه فضاهای سبز در این کلانشهر انجام شده است، اما نیاز جمعیت می‌طلبد تا طرح‌های بیشتری را در این راستا اجرایی کنیم.

وی تأکید کرد: باید سرانه‌های فضاهای سبز در این کلانشهر را با رشد و توسعه همراه کنیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذاری نکنیم.

این مسئول گفت: برای این که بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم باید پارک‌های محله‌ای و تفرجگاه‌ها را افزایش داده و با تمام توان در مسیر توسعه فضاهای سبز گام برداریم.

زارع با تأکید بر این که شهرهای اقماری برای ایجاد این گونه فضاها باید همکاری‌های لازم را داشته باشند تصریح کرد: این سازمان چشم‌اندازی را برای ارتقای حوزه فضای سبز این کلانشهر تهیه و تدوین کرده که در این زمینه شهرهای اقماری این کلانشهر باید همکاری‌های لازم را داشته باشند.

زارع توزیع یکسان پارک‌ها در سطح شهر را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید میزان سرانه‌های فضاهای سبز در این کلانشهر را در مناطق مختلف یکسان کنیم.

وی بر لزوم وجود 350 پارک در سطح مناطق 12 گانه شهرداری کرج تاکید کرد و اذعان داشت: در این زمینه شهرداری در حد توان و امکانات خود، با استفاده از اعتبارات اختصاصی سعی در احداث و توسعه پارک‌های این کلانشهر دارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول