اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال خبر داد

ساماندهی فضاهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خلخال

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خلخال گفت: با اجرای طرح‌های ساماندهی فضاهای آموزشی و اداری علوم پزشکی خلخال سامان می‌گیرد.

ساماندهی فضاهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عقیل حبیبی ظهر امروز در جریان بازدید سرپرست فرمانداری خلخال از روند عملیات اجرایی این پروژه اظهار داشت: از مدت‌ها پیش طرح ساماندهی این فضاها را آغاز کردیم که در مرحله اول تبدیل بیمارستان قدیمی خلخال به دانشکده علوم پزشکی در این راستا صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ما نیازمند اعتبارات لازم برای پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام علوم پزشکی خلخال هستیم، افزود: با اجرای پروژه بازسازی و بهسازی ساختمان بیمارستان 50 تختخوابی قدیمی شهر خلخال، این ساختمان در اختیار دانشکده پزشکی قرار می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: عملیات بهسازی و بازسازی ساختمان بیمارستان قدیمی خلخال واقع در خیابان شهید مظفر از اوایل امسال با تخصیص 3 میلیارد و 450 میلیون ریال اعتبار اولیه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی بخشی از این پروژه تا بهمن ماه امسال تکمیل شده و طبقه اول این ساختمان در اختیار دانشکده علوم پزشکی قرار بگیرد.

حبیبی بیان داشت: با بهره‌برداری از طبقه اول این ساختمان بخشی از مشکل کمبود فضای اداری و آموزشی دانشکده علوم پزشکی خلخال مرتفع می‌شود.

سرپرست فرمانداری خلخال تصریح کرد: برای بهسازی طبقه همکف این ساختمان نیز 3 میلیارد ریال اعتبار جدید نیاز است و در صورت تامین آن 100 درصد فضای موجود ساختمان بیمارستان قدیمی مورد استفاده دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال قرار خواهد گرفت.

وی گفت: هم اکنون دانشکده علوم پزشکی خلخال در چهار رشته تحصیلی کارشناسی پرستاری، کارشناسی ناپیوسته مامایی، مهندسی بهداشت محیط و مهندسی بهداشت عمومی با 186 دانشجو مشغول فعالیت علمی و آموزشی بوده و بهمن ماه امسال 75 نفر دانشجوی جدید به جمع دانشجویان این دانشکده افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول