اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

ساخت فضاهای جدید ورزشی در روستاهای مازندران

خبرگزاری فارس: معاون فنی قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از ایجاد فضاهای جدید ورزشی در روستاهای این استان به صورت طرح مشارکتی توسط این اداره کل و شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها خبر داد.

ساخت فضاهای جدید ورزشی در روستاهای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد هادی خلردی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس این طرح و تفاهم صورت گرفته در روستاهایی که دارای شورای ورزشی فعال هستند در قالب مشارکت به صورت 50 درصد سهم مردم و 50 درصد سهم اداره کل ورزش و جوانان سالن‌های ورزشی استاندارد ساخته می‌شود.

وی افزود: زمان اجرای طرح‌ها و احداث سالن‌های ورزشی حدود دو سال با تامین اعتبارهای لازم در این بخش خواهد بود.

معاون فنی قهرمانی ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: در قالب طرح‌های ضربتی ورزشی در روستاهای استان تاکنون اقدام‌های خوبی انجام شده است.

خلردی اضافه کرد: از چهار سال گذشته تاکنون حدود 120 روستای مازندران از اجرای این طرح شامل ایجاد زمین‌های روباز ورزشی برخوردار شده‌اند.

وی هزینه‌های سرانه ورزشی در روستاهای مازندران را بیشتر از شهرهای استان عنوان کرد و اظهار داشت: به طور متوسط سالانه زمین‌های فوتبال در 25 روستای مازندران با شرایط استاندارد ایجاد و تجهیز می‌شود که می‌تواند برای برگزاری مسابقات رسمی نیز مورد استفاده قرار گیرند.

خلردی گفت: با توجه به افتتاح پروژه‌های مختلف ورزشی در استان سرانه فضاهای ورزشی در مازندران افزایش زیادی داشته و اکنون به بیش از یک مترمربع رسیده است.

معاون فنی قهرمانی ورزش و جوانان مازندران در پایان درباره نیمه‌کاره ماندن و تاخیر در احداث و تکمیل استادیوم پنج هزارنفری شهید چمران آمل افزود: استادیوم شهید چمران جزو طرح‌های ملی است و زیر نظارت شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش وجوانان در حال ساخت است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول