اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس تاکید کرد

لزوم نقش‌آفرینی مؤثر طلاب و روحانیون در فضاهای مجازی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طلاب و روحانیون باید با نقش‌آفرینی مؤثر در فضاهای مجازی برای مقابله با تهاجم فرهنگی، رسالت خود را به انجام برسانند.

لزوم نقش‌آفرینی مؤثر طلاب و روحانیون در فضاهای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد شامگاه شنبه در بازدید از حوزه‌های علمیه دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و دینی در جامعه امری مهم و ضروری است و مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به برنامه‌های مذهبی و جذب جوانان به این برنامه‌ها باید مورد توجه و تاکید مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بصیرت‌افزایی اقشار فرهیخته جامعه به‌ویژه طلاب خاطر نشان کرد: افزایش سطح بصیرت و قوه تحلیل مسائل سیاسی یک ابزار لازم برای همه آحاد جامعه به شمار می‌رود.

موسوی‌نژاد بر لزوم ورود طلاب و روحانیون در فضاهای مجازی تاکید و اضافه کرد: طلاب باید فعالیت‌های خود را با کارهای فرهنگی شروع کرده و تقویت کنند و با نقش‌آفرینی مؤثر در فضاهای مجازی برای مقابله با تهاجم فرهنگی، رسالت خود را به انجام برسانند.

وی یادآور شد: آن زمان که تحریم‌های دشمن به حد اعلای خود رسید، طبیعی است که برخی مشکلات و موانع در کشور پدیدار شود، البته این مسائل به ‌فرموده مقام معظم رهبری مسائلی نیست که قابل حل نباشد و مسئولان نظام نیز تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌اند تا در مقابل این تحریم‌ها با همکاری و همدلی مردم شریف ایران، سربلند خارج شوند.

حجت‌الاسلام محمد روحانی، مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت برازجان نیز ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور این نماینده مجلس در حوزه‌های علمیه شهرستان گفت: امیدواریم با عنایت ویژه‌ای که حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد به مسائل فرهنگی و اجتماعی دارند شاهد پیشرفت‌هایی در زمینه‌های مختلف و حل مشکلات عقیدتی، امنیتی و اجتماعی در سطح جامعه به‌ویژه جوانان باشیم.

مسائل روز اقتصادی جامعه، یارانه‌های نقدی و تصویب توقف مرحله دوم فاز هدفمندی یارانه‌ها مسائل انتخابات ریاست جمهوری آینده، مشکلات امنیتی و اجتماعی استان و کمرنگ اجرا شدن مجالس و محافل مذهبی و فرهنگی از جمله سئوالات و موضوعاتی بود که در این جلسه در مورد آنها بحث شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول