اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

گفتمان اسلامی بر فضای سیاسی منطقه حاکم است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: با وجود تلاش‌های نظام سلطه نقشه‌های طراحان نظم نوین جهانی و خاورمیانه جدید به شکست انجامید و گفتمان اسلامی بر فضای سیاسی منطقه حاکم شد.

گفتمان اسلامی بر فضای سیاسی منطقه حاکم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری نهبندان، علی‌محمد گلستانی‌فرد در مراسم تودیع و معارفه فرماندار نهبندان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع) به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در سفر به استان خراسان شمالی اشاره و اظهار کرد: امروز وظیفه اصلی مسئولان کار و تلاش صادقانه و مضاعف در راستای توسعه کشور و خدمتگزاری بی‌منت به مردم است.

وی شرایط امروز منطقه خاورمیانه را به لحاظ اوج‌گیری خباثت‌های دشمنان، تحرکات مذبوحانه رژیم غاصب صهیونیستی، تداوم خیزش‌های مردمی و موج بیداری اسلامی پیچیده و استثنایی خواند و گفت: با وجود تلاش‌های نظام سلطه نقشه‌های طراحان نظم نوین جهانی و خاورمیانه جدید به شکست انجامید و گفتمان اسلامی بر فضای سیاسی منطقه حاکم شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی علت اصلی دشمنی دنیای استکبار با جمهوری اسلامی ایران را به هم ریخته شدن تمامی محاسبات و برنامه‌ریزی‌های جهان غرب توسط انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های خیره کننده کشورمان در عرصه‌های گوناگون علمی و فناوری عنوان کرد.

گلستانی‌فرد افزود: دشمن تلاش می‌کند با ایجاد شرایط سخت تحت عنوان تحریم‌های فلج‌کننده و گسترده و استفاده از همه فرصت‌ها، ترفندها و ابزارها، نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مسیر تعالی‌بخشی که در پیش گرفته است باز دارد.

وی از هم‌گسیختگی، تطمیع، اضمحلال و فروپاشی از درون را از ترفندهای دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر‌شمرد و گفت: تنها راه خنثی کردن توطئه‌های دشمن و پیروزی در برابر مشکلات وحدت و انسجام آحاد ملت و پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم استان شایسته خدمت هستند علت تعلل در معرفی فرماندار جدید شهرستان نهبندان را انتخاب گزینه‌ای مناسب،  شایسته و توانمند برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های راهبردی دولت و نظام در این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول