اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار شد

افزایش فضاهای تفریحی و رفاهی در شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار افزایش فضاهای تفریحی و رفاهی در سطح شهر شوشتر شد و گفت: پارک‌های شوشتر باید تجهیز شود.

افزایش فضاهای تفریحی و رفاهی در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی‌‌کوهی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: باید در راستای تجهیز پارک‌های موجود در سطح شوشتر برنامه‌ریزی کرد و خرید تجهیزات و وسایل بازی برای پارک‌های شهر جز صرفه‌جویی هزینه‌ها تلقی نمی‌شود.

محمودی‌کوهی با اشاره به اینکه بخش زیادی از وسایل بازی موجود در پارک‌های شوشتر فرسوده هستند، افزود: بخش زیادی از وسایل بازی پارک‌های شوشتر فرسوده، غیر‌قابل استفاده و غیر‌استاندارد هستند و باید در راستای تجهیز پارک‌های شوشتر تلاش بیشتری شود.

وی خاطر‌نشان کرد: باید با فراهم‌کردن فضای تفریحی و رفاهی برای مردم شهر شوشتر از تردد آن‌ها به منظور تفریح در روزهای تعطیل به شهرهای مجاور جلوگیری کنیم و برای این امر باید بستر لازم را در شهر شوشتر فراهم کرد.

این مسئول تاکید کرد: شهرداری شوشتر در شرایط کنونی هفت حقوق معوق دارد، ولی این امر نباید مانعی برای خدمات‌رسانی به مردم شهر باشد.

محمودی‌کوهی گفت: باید با مدیریت صحیح منابع مالی در راستای کاهش هزینه‌ها و افزایش خدمات‌دهی به مردم تلاش کنیم و در راستای پرداخت حقوق معوق کارمندان شهرداری اقدامات سریعی در دستور‌ کار قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه با اکثریت آراء مجوز خرید بازی‌های استاندارد و فایبر‌گلاس تا سقف 800 میلیون ریال برای شهرداری به تصویب رسید.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول