اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماهنشان در مجلس:

فضای کسب و کار در کشور وضعیت مناسبی ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای کسب و کار در کشور وضعیت مناسبی ندارد.

فضای کسب و کار در کشور وضعیت مناسبی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا عبداللهی ظهر امروز در همایش تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی با رویکرد هم‌اندیشی بخش دولتی و غیردولتی در استان زنجان اظهار داشت: سرمایه‎گذاری و تولید، تنها راه اشتغالزایی و از بین بردن فقر در کشور محسوب می‎شود.

وی با اشاره به اینکه کشور در حال حاضر در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم دشمنان است، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ضربه‌زدن و رشد بیکاری در ایران است.

نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه امروز وظیفه مسئولان در کشور خنثی‌کردن نقشه دشمنان است، اضافه کرد: دشمن به دنبال تسلیم کامل کشور است و در حال حاضر چاره‎ای جز ایستادگی نداریم.

وی با اشاره به اینکه باید با همه توان با بیکاری در کشور مبارزه کنیم، ادامه داد: فقر، بیکاری و گرانی مهم‎ترین سپاه دشمن است و دشمن با این سلاح‎ها علیه کشور برنامه‌ریزی می‎کند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه سرمایه‎گذاران و تولیدکنندگان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، تصریح کرد: در این جنگ نباید به امام راحل(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب خیانت کنیم و باید با همه توان از رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه رتبه کشور در زمینه فضای کسب و کار در سطح جهان 144 است، یادآور شد: با برنامه‎ریزی‎ها و تلاش بسیار زیاد رتبه استان و کشور در سال‎های آینده از 144 به 15 ارتقاء پیدا می‎کند.

نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه یکی از بهترین مکان‌ها در کشور برای سرمایه‌گذاری استان زنجان شناخته شده است، خاطر نشان کرد: با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته طی سال‎های آینده درآمد سرانه از متوسط کشوری افزایش پیدا می‎کند.

همچنین در ادامه جلسه نماینده مردم ابهر و خرم‎دره در مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه رویکرد کشور در زمینه نفت در سال‎های آینده صادراتی نیست، اظهار داشت: گاز استخراج شده نیز به انواع سوخت و ترکیبات فرآوری می‎شود.

محمدرضا خان‌محمدی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی باید هدف‌گذاری تخصصی داشته باشد، ادامه داد: باید در زمینه عملکرد مسئولان نیز اظهارنظر کنند.

وی تاکید کرد: توزیع مساوات و عادلانه صنایع باید از دغدغه‎های اتاق بازرگانی استان زنجان باشد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول