اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

مشارکت 100 هیئت مذهبی کنگان در برگزاری سالروز شهادت امام صادق (ع)

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از مشارکت 100 هیئت مذهبی در برگزاری سالروز شهادت امام صادق (ع) در این شهرستان خبر داد.

مشارکت 100 هیئت مذهبی کنگان در برگزاری سالروز شهادت امام صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: برای رشد و ارتقای سطح برنامه‌های فرهنگی و دینی برنامه‌ریزی خوبی در شهرستان انجام گرفته است.

وی افزود: استقبال جوانان از برنامه‌های دینی و مناسبتی بیشتر و بهتر شده و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

فرماندار کنگان از مشارکت 100 هیئت مذهبی برای گرامیداشت ایام شهادت امام صادق (ع) خبر داد و خاطر نشان کرد: برای شرکت در مراسم سالروز شهادت امام صادق (ع)، با هماهنگی تبلیغات اسلامی بیش از 100 هیئت مذهبی همکاری کرده‌اند که امر بسیار مهمی است.

یزدانشناس تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های دینی و فرهنگی در کنگان از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان است و به فضل خدا در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم.

وی افزود: دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها تلاش می‌کنند که باید در برابر آنها با برنامه فرهنگی ایستادگی کنیم.

فرماندار کنگان با اشاره به انتشار فیلم موهن در اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) گفت: این اقدامات نشان دهنده استیصال غرب در برابر مسلمانان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان نیز به برپایی باشکوه مراسم ایام شهادت امام صادق (ع) اشاره و اظهار داشت: تعداد 100 هیئت مذهبی و همچنین 10 کانون فرهنگی تبلیغی و 5 انجمن اسلامی وابسته به این اداره نیز در ایام بزرگداشت امام جعفر صادق(ع) مشارکت داشتند.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی افزود: حجم و کیفیت برنامه‌های فرهنگی دینی در کنگان رشد چشمگیری داشته که امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول