اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گلزار شهدا قزوین صورت گرفت

تجمع هیئت‌های مذهبی قزوین در اعتراض به فیلم موهن

خبرگزاری فارس: هیئت‌های مذهبی قزوین در اعتراض به فیلم موهن در گلزار شهدا قزوین جمع شدند و با سر دادن شعار این حرکت را محکوم کردند.

تجمع هیئت‌های مذهبی قزوین در اعتراض به فیلم موهن

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شامگاه پنجشنبه مراسم اعتراض هیئت‌های مذهبی، مداحان، انجمن‌های اسلامی و مؤسسات قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در اعتراض به اهانت سران کشورهای استکبار جهانی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) برگزار شد.

این مراسم با خروش انقلابی هیئت‌های مذهبی، مداحان، انجمن‌های اسلامی و موسسات قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در اعتراض به اهانت سران کشورهای استکبار جهانی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در گلزار شهدای امامزاده حسین (ع) برپا شد.

در مراسم خروش انقلابی هیئت‌های مذهبی، مداحان، انجمن‌های اسلامی و موسسات قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین و مردم توهین سران کشورهای استکبار جهانی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

در مراسم خروش انقلابی هیئت‌های مذهبی، مداحان، انجمن‌های اسلامی و موسسات قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین مردم شعارهای کوبنده "الله اکبر"، "لبیک یا محمد"، "لا ا‌له الله"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "اسلام پیروز است و اسرائیل نابود است" سر دادند.

همچنین در این مراسم هیئت‌های مذهبی، مداحان، انجمن‌های اسلامی و موسسات قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین خشم و انزجار خودشان را به ساخت فیلم موهن و هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اعلام کردند و خواستار مجازات عاملان ناپاک این فیلم شدند.

در پایان مراسم خروش انقلابی هیئت‌های مذهبی، مداحان، انجمن‌های اسلامی و موسسات قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین پرچم کشورهای استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد تا با این حرکت انزجار و خشم خودشان را نسبت به اقدام  این کشورها در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) اعلام کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول