اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

هیئت فرهنگی و مذهبی ورزشکاران راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از راه‌اندازی هیئت فرهنگی و مذهبی ورزشکاران در استان خبر داد.

هیئت فرهنگی و مذهبی ورزشکاران راه‌اندازی می‌شود

پیمان عین‌القضاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر ورزشکاران استان از داشتن یک هیئت فرهنگی و مذهبی که در مناسبت‌های مختلف مذهبی به ویژه ماه محرم و صفر به اجرا برنامه فرهنگی بپردازد محروم هستند که تلاش داریم هیئت فرهنگی و مذهبی ویژه ورزشکاران را در استان راه‌اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: فعال‌سازی این هیئت مذهبی در اداره کل مطرح و با موافقت اولیه همراه شده که اقدامات لازم برای راه‌اندازی این هیئت در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست معاونت ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی همچنین از برنامه‌ریزی به منظور راه‌اندازی شورای فرهنگی در هیئت‌های ورزشی خبر داد و گفت: هم‌اکنون هیچکدام از هیئت‌های ورزشی استان رابط فرهنگی ندارند که تلاش می‌شود با ایجاد این شورا شاهد انجام هر چه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی در هیئت‌ها باشیم.

عین‌القضات همچنین از ارائه طرح ساخت مسجد در ورزشگاه پنج مرداد اراک خبر داد و اظهار داشت: مجموعه ورزشی پنج مرداد بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی استان است اما متاسفانه در این مجموعه ورزشی که هر روز پذیرای تعداد بسیاری از جوانان است، هیچ مسجدی وجود ندارد و این شایسته نظام اسلامی نیست.

وی ادامه داد: طرح ساخت مسجد در این ورزشگاه در حضور مدیر کل ورزش و جوانان مطرح و با استقبال ایشان مواجه شد که اقدامات لازم برای ساخت این مسجد به زودی در این مجموعه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول