اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دیدارهای مرحله حذفی

صعودکننده‌ها به نیمه نهایی فوتسال هیئت‌های مذهبی قم مشخص شدند

خبرگزاری فارس: تیم‌های صعودکننده به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی قم مشخص شدند.

صعودکننده‌ها به نیمه نهایی فوتسال هیئت‌های مذهبی قم مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم امسال مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر مقدس قم همانند سال‌های گذشته از حساسیت و جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود و حضور چهره‌های جوان و آینده‌دار فوتسال قم در تیم‌های مختلف شرکت‌کننده در جام‌های مختلف این دوره نوید بروز استعدادهای جدیدی در فوتسال قم و کشورمان را می‌دهد.

قم همواره یکی از قطب‌های اصلی فوتسال کشور بوده و برگزاری رقابت‌های جام رمضان نیز این فرصت و امکان را به مسئولان کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم و همچنین باشگاه‌های فعال در فوتسال باشگاهی قم و نمایندگان قم در لیگ‌های کشوری داده است تا بهترین را شناسایی کرده و پرورش بدهند.

در این بین مسابقات فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم یکی از جام‌هایی است که از شش سال قبل اقدام به برگزاری آن موجب جذب جوانان بسیاری به رشته ورزشی فوتسال شده و در کنار آن به مسائل اخلاقی و معنوی نیز توجه زیادی می‌شود که این مهم یکی از شاخص‌های مهم برگزاری جام رمضان هیئت‌های مذهبی در مقایسه با دیگر جام‌های فوتسال رمضان در قم است.

امسال رقابت‌های فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم با شرکت تیم‌های مدعی و با عنوان جام ولایت از شب نخست ماه مبارک رمضان در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز شد و در حال حاضر به مرحله یک هشتم نهایی رسیده است.

با انجام دیدارهای مرحله مقدماتی که با صعود تیم‌های مدعی به مرحله بعد همراه بود و همچنین پشت سر گذاشتن یکی دو مرحله حذفی و گروهی، اکنون هشت تیم در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارند که برای صعود به نیمه نهایی رقابت می‌کنند.

با انجام بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم، هم‌اکنون تیم‌های هیئت محبین سید الشهدا، ذاکر، پاسارگاد، علم و دانش، هیئت خادم الرضا، هیئت علی اکبر، سیمرغ و هیئت انصارالحسین در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارند.

دیدارهای این مرحله به صورت حذفی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم ادامه می‌یابد تا در پایان چهار مسابقه چهره چهار تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت‌های فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم مشخص شود.

بدین ترتیب دو بازی نیز در مرحله نیمه نهایی به انجام می‌رسد تا یکشنبه شب بیست و نهم مرداد ماه در دیدارهای نهایی و رده‌بندی، چهره تیم‌های اول تا چهارم این دوره از مسابقات جام رمضان ولایت استان قم شناسایی شده و برترین‌ها تجلیل شوند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول