اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت‌های مذهبی چهارمحال و بختیاری:

رزمندگان و شهدا پرورش ‌یافته هیئت‌های مذهبی بودند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی چهارمحال و بختیاری گفت: رزمندگان و شهدا پرورش یافته هیئت‌های مذهبی بودند.

رزمندگان و شهدا پرورش ‌یافته هیئت‌های مذهبی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سید هادی صالحی عصر امروز در سومین همایش مداحان و هیئت‌های مذهبی بسیج این استان اظهار داشت: نقش هیئت‌های مذهبی از قیام 15 خرداد 42 به بعد ظهور و بروز یافته است.

وی افزود: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از بطن هیئت مذهبی پرورش یافتند و انس با مکتب خونین عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) داشتند.

صالحی با معرفی شهید شیرعلی سلطانی به عنوان شهید محوری و شاخص قشر مداحان کشور از مسئولان هیئت مذهبی خواست مشخصات مداحان شهید را برای معرفی به سازمان بسیج مداحان کشور ارائه کنند.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی استان چهارمحال و بختیاری گفت: این گردهمایی به‌ منظور ایجاد وحدت رویه در بین مداحان و هیئت‌های مذهبی برای اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های لیالی قدر برگزار شد.

وی افزود: در پایان ماه مبارک رمضان از هیئت‌هایی که بیشترین نقش را در تبیین مسایل مذهبی، تشریح اهداف انقلاب و همچنین بصیرت‌افزایی داشته باشند، تقدیر خواهد شد.

صالحی گفت: ساماندهی و اصلاح امور مداحان اهل بیت (ع) و پاسداشت این هنر فاخر از آسیب‌ها از جمله ضرورت‌هایی است که همه فرهیختگان جامعه اسلامی به ویژه مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته و دارند.

وی افزود: مداحان نوکری امام حسین (ع) را بر عهده گرفته‎اند و نباید خود را محدود و محصور در یک حد خاص کنند و تلاش‎شان بر این باشد که هرچه به جلو می‎روند خودشان را به امام حسین (ع) نزدیک کنند.

صالحی در خصوص علل و عواملی که سبب می‎شود خواندن مداحی در بین مخاطبان تاثیرگذار باشد، گفت: یکی از مسائلی که مداحان باید به آن توجه داشته باشند، فضاسازی روحی است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول