اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد

فعالیت 1100 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از فعالیت 1100 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در استان بوشهر خبر داد.

فعالیت 1100 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا در نشست با فعالان مذهبی شهرستان کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ دینی و مذهبی امری لازم و ضروری است و در این مسیر باید از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی و دینی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و باید از اجرای برنامه‌های بی‌کیفیت و ضعیف خودداری کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در دولت نهم و دهم شاهد اهتمام جدی مسئولان برای رشد و پیشرفت برنامه‌های فرهنگی و دینی هستیم و انتظار داریم این روند تداوم یابد.

موسوی‌نیا تصریح کرد: آنچه که دغدغه مردم مؤمن است برنامه‌های فرهنگی و مذهبی است و تدوین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی راهبرد اساسی مبارزه با جنگ نرم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: برای دستیابی به این هدف باید برنامه‌ریزی صورت گیرد و امیدوار هستیم با تقسیم کار در بین کارشناسان اداره کل به نتیجه مطلوب برسیم.

وی با اشاره به لزوم پربارتر کردن طرح اوقات فراغت اضافه کرد: برای تحقق هر چه بهتر این طرح لازم است با تشکیل هیئت بازرسی از اداره کل برای نظارت بر شهرستان‌ها، برنامه‌ها به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی یادآور شد: حمایت از هیئات مذهبی و افزایش سطح کیفی برنامه‌های هیئات در دستور کار این اداره کل در سال جاری قرار دارد.

موسوی‌نیا از فعالیت 1100 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در استان بوشهر خبر داد و افزود: تلاش زیادی برای تقویت این گروه‌ها انجام شده است.

در این نشست کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی کنگان با اشاره به چالش‌های موجود در شهرستان و حساسیت منطقه‌ای و مذهبی خواهان توجه بیشتر برای برطرف کردن مشکلات فرهنگی شدند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول