اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

منبر تاثیرگذارترین رسانه برای غلبه بر باورهای نادرست است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: منبر تاثیرگذارترین رسانه برای تبیین معارف و غلبه بر باورهای نادرست است.

منبر تاثیرگذارترین رسانه برای غلبه بر باورهای نادرست است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان با اشاره به جایگاه روحانیت و تبلیغ در دین اسلام اظهار کرد: امروزه جوامع بشری نیازمند شفاف‌سازی و تبیین احکام الهی بوده و روحانیت باید تبیین معارف اسلامی را محور تبلیغ قرار دهند.

وی یادآور شد: منبر تاثیرگذارترین رسانه برای تبیین معارف و غلبه بر باورهای غلط و نادرست است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه روحانیت با توجه به اهداف شوم دشمنان اسلام باید بر علم روز مسلط باشند، افزود: روحانی با مطالعه و تحقیق درست می‌تواند معارف و اندیشه اسلامی را به مردم انتقال دهد.

لطفیان، پاسداری و حراست از مکتب اهل بیت (ع) را از وظایف مهم روحانیت دانست و تصریح کرد: مردم انتظار عمق‌بخشی معارف دینی را از سوی روحانیون دارند.

وی ادامه داد: سلوک علمی روحانیت بهترین تبلیغ است بنابراین رفتار آنها باید به عنوان شاخص و تراز اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به زمزمه‌های تحریف در مناسک دینی گفت: عده‌ای در اندیشه احیای محرم شمسی برآمده‌اند که این توطئه‌ای است که آسیب‌های جدید را به مکتب اهل بیت (ع) وارد می‌کند.

لطفیان اظهار کرد: دوره آموزشی نهج‌البلاغه در سطح استان برگزار می‌شود و روحانیت باید انس با نهج‌البلاغه و تبیین معارف عمیق آن را در سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار دهند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول