اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات خراسان‌جنوبی خبر داد

توزیع 15 هزار اقلام فرهنگی در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی از توزیع 15 هزار اقلام فرهنگی ویژه نوروز به مسافران خبر داد.

توزیع 15 هزار اقلام فرهنگی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان اظهار داشت: 15 هزار اقلام فرهنگی شامل کتاب فرصت‌های طلایی نوروز، دفترچه هدیه خوشبختی و جزوه ره توشه نوروز طی این ایام در بین مسافران نوروزی استان توزیع می‌شود.

وی از توزیع 7 هزار کتاب فرصت‌های طلایی ویژه نوروز از سوی این نهاد فرهنگی در ایام نوروز خبر داد و گفت: احادیث و روایات اهمیت نوروز در اسلام، صله ارحام، توجه به یتیمان، فقرا و مستمندان، استفاده از طبیعت، محاسبه اعمال در کنار محاسبه اموال و آسیب شناسی نوروز از جمله سرفصل‌های این کتاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی فرصت‌های طلایی نوروز طی ایام نوروز در این استان خبر داد و تصریح کرد: این مسابقه به سه روش پیامکی، اینترنتی و پستی در بین مسافران نوروزی برگزار می‌شود.

لطفیان با بیان اینکه این مسابقه در راستای کتاب فرصت‌های طلایی نوروز برگزاری می‌شود، افزود: www.stenews.ir و www.fercloob.ir از جمله پایگاه‌های اینترنتی این مسابقه بوده و کتاب مذکور نیز در سایت قابل دانلود است.

وی همچنین به توزیع 5 هزار دفترچه هدیه خوشبختی طی ایام نوروز اشاره کرد و گفت: همچنین توزیع 3 هزار نسخه جزوه ره توشه نوروز در این ایام پیش بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی همچنین از راه‌اندازی پاتوق فرهنگی در پارک توحید بیرجند طی ایام نوروز خبر داد.

لطفیان گفت: این مجموعه با هدف مشاوره فرهنگی، دینی و پاسخگویی به مسائل شرعی مردم راه‌اندازی شده و به صورت چهره به چهره به شبهات دینی و مذهبی مسافران پاسخگویی می‌شود.این پاتوق فرهنگی با حضور روحانیون برجسته استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به راه‌اندازی بیش از 10 ایستگاه معرفت طی ایام نوروز در استان، ادامه داد: راه‌اندازی این ایستگاه‌ها در جاده‌ها و مسیرهای پرتردد استان پیش‌بینی شده است.

لطفیان عنوان کرد: این ایستگاه‌ها نیز برای مشاوره دینی و پاسخگویی به مسائل شرعی در جاده‌های اصلی راه‌اندازی می‌شود.

وی همچنین ارسال پیام تبریک سال نو را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این نهاد عنوان کرد و گفت: در این راستا سیستم ارسال پیام آشنا توسط کارکنان تبلیغات اسلامی استان برای تبریک سال نو به مسافران راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/خ۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول