اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

روحانیت بصیرت‌دهی کنند/ جوانان نسل گمشده تلقی نشوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمنان نسل سوم و جوانان را مورد حمله قرار داده‌اند، گفت: روحانیت با بصیرت‌دهی نگذارد نسل سوم نسل گمشده تلقی شوند.

روحانیت بصیرت‌دهی کنند/ جوانان نسل گمشده تلقی نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان در نشست صمیمانه روحانیون با امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه جامعه امروز نیاز به آرامش دارد، اظهار داشت: کشور ایران امروز در شرایط خاصی قرار دارد و باید از این فرصت‌ها کمال استفاده را ببریم.

وی ادامه داد: تهدید‌ها و تحریم‌های دشمن هم امروزه برای کشور ایران یک فرصت دیده می‌شود که باید مسئولان و مردم با بصیرت و هوشیاری جلوی تهدیدها و تحریم‌ها را بگیرند و قدرت ایران اسلامی را به جهان نشان دهند.

روحانیت بصیرت‌دهی کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن نسل جوان را امروزه نشانه گرفته است، گفت: جوانان در جاده گمراهی و پریشانی حرکت می‌کنند و بدون برنامه‌ریزی و مدیریت نمی‌شود جاده پریشانی که در راه جوانان است را به جاده روشنی تغییر داد.

لطفیان با اشاره به اینکه باید روحانیت علائم را نشان دهند، افزود: امروز باید همه مبلغان مسئله را آشکار کنند و نباید بگذارند نسل سوم یک نسل گمشده تلقی شوند.

وی با بیان اینکه منفی‌بافی در بین مردم به اوج خود رسیده است، تصریح کرد: امروز جامعه نیاز به مثبت‌اندیشی دارد و مثبت‌اندیشی حلقه مفقوده کشور است.

روحانیت مواظب فرهنگ جامعه باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: مثبت‌اندیشی در معارف الهی است و باید روحانیت و مردم از این امر مهم غافل نشوند.

لطفیان با اشاره به اینکه روحانیت هم باید مواظب خود و هم مواظب فرهنگ جامعه باشند، گفت: روحانیت باید با مثبت‌نگری و بصیرت‌دهی نیاز معنوی مردم را تامین‌ کنند و نگذارند دشمنان در دل مسلمانان ناامیدی به وجود بیاورند.

وی اصل تعقل را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: نیاز امروز جامعه به اصل تعقل بسیار زیاد است و این روحانیت هستند که می‌توانند با بیان و بصیرت‌دهی این اصل را استوار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه با رهبری‌های مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری و همچنین با آگاهی و بصیرت مردم تا به امروز تمام توطئه‌های دشمن خنثی شد، گفت: به یاری خدا و رهبری‌های مقام معظم رهبری و حضور با بصیرت مردم در تمامی صحنه‌ها این تحریم‌های دشمن هم شکست می‌خورد.

لطفیان با اشاره به اینکه روحانیت به عنوان سربازان جبهه فرهنگی مقابله با دشمنان نظام و اسلام هستند، تصریح کرد: تلاش برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در استان همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول