اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی

فرماندار جدید نهبندان معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی، محمدمهدی عظیمی به عنوان فرماندار جدید شهرستان نهبندان معرفی شد.

فرماندار جدید نهبندان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری نهبندان، امام جمعه نهبندان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار نهبندان توفیقات الهی و تعالی انسان را در گرو استعانت از خداوند و بهره‌مندی درست از ویژگی‌ها و ارزش‌های بنیادین انسانی دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی اظهار کرد: ایمان و تبلور ارزش‌های اسلامی، رهبری بی‌بدیل حاکمیت اسلامی و توفیق خدمتگزاری به مردم از برکات انقلاب اسلامی است.

وی نگاه ویژه مسئولان به مناطق محروم را از برکات خون شهیدان و رهبری امام راحل عنوان کرد و گفت: در شهرستان نهبندان ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های کشاورزی، دامپروری و معدنی وجود دارد که باید از آنها در راستای ایجاد اشتغال و توسعه استفاده شود.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات مهمی در زمینه محرومیت‌زدایی در شهرستان نهبندان صورت گرفته است، ضرورت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در این شهرستان را خواستار شد.

خزاعی از عملی نشدن وعده مسئولان برای راه‌اندازی شهرک سنگ در نهبندان انتقاد کرد و گفت: با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، تشکیل شرکت‌های فرآوری سنگ در شهرستان نهبندان ضروری است.

وی همچنین همکاری و حمایت دستگاه‌های ذی‌ربط از سرمایه‌گذاران و روان‌سازی صدور موافقت‌نامه اصولی راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان نهبندان را خواستار شد.

در پایان این مراسم از خدمات حسین شرافتی‌راد تقدیر و محمدمهدی عظیمی به عنوان فرماندار جدید نهبندان معرفی شد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول