اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

راه‌اندازی اتاق فکر فرهنگی در شهرستان‌ها ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی راه‌اندازی اتاق‌های فکر فرهنگی در شهرستان‌ها را برای رفع مشکلات این حوزه به صورت بومی ضروری دانست.

راه‌اندازی اتاق فکر فرهنگی در شهرستان‌ها ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان اظهار کرد: در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، شیوه کار مشارکتی است.

وی افزود: ما در سال 90، سال خوب و پرباری به لحاظ مالی داشتیم اگرچه از حیث عملکرد، انتظار می‌رود بازدهی کاری برخی ادارات بهتر از این باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی همچنین بر اجرای طرح‌های فرهنگی جدید و مطابق با نیاز هر منطقه تأکید کرد و گفت: در هر شهرستان باید یک اتاق فکر تشکیل شود تا مشکلات فرهنگی منطقه مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای لازم ارائه شود.

لطفیان، ترویج عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده را از مهم‌ترین مسائلی دانست که ادارات و نمایندگی‌های فرهنگی تبلیغی خراسان جنوبی باید به آن توجه کنند و آن را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: به برکت تلاش همه همکاران، نگاه مرکز به استان در حوزه فرهنگی و اداری مالی خوب است.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: براساس ارزیابی صورت گرفته در حوزه اداری مالی، این استان رتبه ششم را به خود اختصاص داده است که در مقایسه با سال‌های قبل، 20 رتبه ارتقا داشته‌ایم و همچنین در حوزه فرق و مذاهب، تشکل‌ها و حوزه تبلیغ نیز موفقیت‌های خوبی را به دست آورده‌ایم.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول