اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل پست خراسان جنوبی خبر داد

استقرار باجه خدمات گمرکی در پست خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل پست خراسان جنوبی از استقرار باجه خدمات گمرکی در پست استان خبر داد.

استقرار باجه خدمات گمرکی در پست خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل پست خراسان جنوبی، حسین عنایتی اظهار کرد: استقرار باجه خدمات گمرکی در پست خراسان جنوبی به عنوان یک اقدام موثر در تسریع روند تشریفات گمرکی و حذف مراجعه مردم به مشهد مقدس برای انجام امور ذکر شده است.

وی ادامه داد: جایگاه ممتاز و مطمئن پست در ارائه خدمات نیابتی سبب ارائه خدمات ارزشمندی از جمله توزیع اسناد تک برگی، اظهارنامه مالیاتی و توزیع مرسولات ناجا که اهمیت ویژه‌ای دارند، شده است.

مدیر‌کل پست خراسان جنوبی با اشاره به عرضه اینترنتی محصولات شاخص استان و توزیع آن در نشانی خریداران و همچنین ارائه خدمات مربوط به توشه بار حجاج تصریح کرد: خدمت‌رسانی به روستاهای زیر 20 خانوار باید در دستور کار قرار گیرد و در این راستا تمامی مسئولان نیز تلاش مضاعفی داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی نیز افزود: جایگاه پست در ارائه خدمات به مردم به ویژه در امور بازرگانی مهم است.

حجت‌الاسلام محمدباقر عبادی از ارائه این خدمات در پست و ابتکارات صورت گرفته که در برخی اوقات در کشور بی‌نظیر است، تقدیر و تشکر کرد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: وجود ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و تجارت از طرفی و حضور موثر پست از طرف دیگر برای رونق و توسعه این حوزه‌ها است.

وی با اشاره به عرضه و فروش محصولات کشاورزی شاخص خراسان جنوبی از طریق پست گفت: با مدیریت صحیح،  کشاورزان نیز می‌توانند محصولات خود را با حذف واسطه‌ها و قیمت مناسب به فروش برسانند که این خدمت ارزشمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی را در این زمینه می‌طلبد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول