اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه امسال صورت گرفت

انعقاد 75 قرارداد با سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در نیمه نخست سال‌جاری، 75 قرارداد با سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی این استان منعقد شده است.

انعقاد 75 قرارداد با سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان، محمد یعقوبی اظهار داشت: میزان قرار دادهای منعقد شده در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان از رشد چشمگیری برخوردار است.

وی افزود: 75 قرار داد طی شش ماه نخست سال‌جاری با سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان منعقد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این میزان در سال گذشته در مدت مشابه تنها 41 فقره بود و امسال شاهد رشد 183 درصدی در انعقاد قراردادهای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان هستیم.

یعقوبی بیان کرد: هم اکنون تعداد قراردادهای منعقده در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان به رقم 2 هزار و 15 فقره رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در شش ماه نخست سال‌جاری شاهد بهره‌برداری 29 واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان یادآور شد: در حال حاضر در این استان 28 شهرک و ناحیه صنعتی برخوردار از امکانات مناسب با گستره 4 هزار و 343 هکتار استقرار یافته است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول