اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی آبادان:

سرمایه ملی در شهرک‌های صنعتی آبادان بلاتکلیف مانده است

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی آبادان گفت: سرمایه ملی در شهرک‌های صنعتی آبادان بلاتکلیف مانده که باید به آنها رسیدگی شود.

سرمایه ملی در شهرک‌های صنعتی آبادان بلاتکلیف مانده است

غلامرضا اکبری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: آبادان در بخش صنعت دارای 139 واحد صنعتی بوده که از این تعداد تنها 47 واحد آن فعال است.

وی با اشاره به مشکلات پیش‌روی اتاق بازرگانی آبادان افزود: تراکم بدهی در بانک‌ها سبب مسدود شدن تسهیلات در چند سال اخیر شده است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن آبادان بیان کرد: سرمایه ملی در شهرک‌های صنعتی آبادان بلاتکلیف مانده که باید به آنها رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی آبادان کمیته‌ای تشکیل شود، گفت: در همین راستا نیاز است کمیته‌ای با حمایت فرمانداری، اتاق بازرگانی و مدیریت شهرک‌های صنعتی تشکیل و به رفع مشکلات پیش‌رو پرداخته شود.

اکبری‌زاده همچنین عنوان کرد: اتاق بازرگانی و صنایع و معادن آبادان در کل کشور و بین اتاق‌های بازرگانی سراسر ایران، جایگاه مهم و تأثیرگذاری داشته و دارد.

وی افزود: سیاست اتاق بازرگانی آبادان افزایش صادرات بوده و کاهش واردات جهت ارزآوری بیشتر و حمایت از تولید و تولیدکنندگان داخلی است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن آبادان در پایان با بیان اینکه این اتاق دارای هشت کرسی در اتاق بازرگانی ایران است، تصریح کرد: تلاش و کوشش ما بر این است که موانع موجود بر سر راه صادرات را برطرف کنیم و به این حرکت اقتصادی مهم در مرزهای دور و نزدیک در امر صادرات شتاب دهیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول