اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور

سعادت بهرامی به مدیرعاملی شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان منصوب شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی فخرالله مولایی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، سعادت بهرامی به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان منصوب شد.

سعادت بهرامی به مدیرعاملی شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، طی حکمی از سوی فخراله مولایی، سعادت بهرامی از امروز به سمت مدیرعامل شرکت‌های صنعتی اصفهان منصوب و از زحمات دو ساله مرتضی یزدخواستی تقدیر شد.

در حکم مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خطاب به سعادت بهرامی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و سوابق جنابعالی، از سوی مقام محترم وزارت و ریاست مجمع عمومی سازمان به موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان منصوب می‌شوید.

در بخشی دیگر آمده است، انتظار می‌رود با سرلوحه قرار دادن اخلاق و معنویت و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در جهت توسعه آبادانی کشور ایران اسلامی در بخش صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی آن استان گام‌های موثری بردارید.

به گزارش فارس، مرتضی یزدخواستی پس از دو سال فعالیت در این حوزه از این سمت خداحافظی و از این پس به سمت مشاور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران منصوب و همچنان به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی باقی می‌ماند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول