اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

تکلیف واحدهای راکد شهرک‌های صنعتی گیلان مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از تعیین تکلیف واحدهای صنعتی که تاکنون در شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری نرسیده‌ و اقدامی انجام نداده‌اند خبر داد.

تکلیف واحدهای راکد شهرک‌های صنعتی گیلان مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، مجید عباسیان‌امین ظهر امروز در جلسه با مدیران واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی انزلی اظهار کرد: با توجه به موقعیت ویژه استقرار شهرک صنعتی انزلی به دلیل وجود منطقه آزاد تجاری‌ـصنعتی، بندر، گمرک، نزدیکی به فرودگاه و راه‌آهن این شهرک جایگاه بسیار مناسبی برای استقرار واحدهای صنعتی با محوریت صادرات دارد.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان آماده کمک به این نوع واحدهای صنعتی برای رشد و توسعه واحدهای صنعتی در امر صادرات است، افزود: دو اصل ارائه خدمات و زیرساخت‌ها و پیگیری وضعیت واحدهای صنعتی از اولویت برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی است که در این راستا تمام زیرساخت‌های لازم برای استقرار صنایع در شهرک صنعتی انزلی ایجاد شده است.

این مسئول، گفت: تلاش‌ها بر این است که سطح خدمات در واحدهای صنعتی در حال بهره‌برداری متمرکز شود و تکلیف واحدهایی را که به بهره‌برداری نرسیده و یا اقدامی در زمینه ساخت و ساز انجام نداده‌اند مشخص شوند.

وی نقطه اصلی رویکرد شهرک‌های صنعتی استان را واحدهای بهره‌بردار ذکر کرد و افزود: اینها واحدهایی هستند که می‌توانند خود را به مرحله بهره‌برداری برسانند.

عباسیان‌امین بهره‌مندی از تسهیلاتی حوزه شهرک‌های صنعتی به واحدهای فعال، مشوق‌های تعیین شده از سوی دولت و معافیت‌های مالیاتی را از جمله این حمایت‌ها عنوان کرد.

به گفته وی، تعداد 109 واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری و اشتغال یک‌هزار و 263 نفر در شهرک صنعتی انزلی مستقر هستند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول