اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

بهره‌برداری از 5 پروژه راهسازی در نواحی صنعتی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از بهره‌برداری پنج پروژه راهسازی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

بهره‌برداری از 5 پروژه راهسازی در نواحی صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد بیان داشت: این پروژه‌ها در شهرک‌های صنعتی بشل، بهشهر، نکا، نوشهر و ناحیه صنعتی اسلام‌آباد اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: برای اجرای پروژه‌‌های راهسازی در این پنج شهرک و ناحیه صنعتی مبلغ 808 میلیون تومان و به طول 8 هزار متر انجام شده است.

این مسئول بیان داشت: ساماندهی زیرساخت‌ها در شهـرک‌ها و نواحی صنعتی و فراهم‌سازی بستر توسعه صنعتی، موجب ایجاد شور و انگیزه سرمایه‌گذاری در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌شود.

وی متذکر شد: بدون تردید، بخش صنعت در استان می‌تواند به افزایش و ایجاد اشتغال پایدار و مولد و همچنین رفع محرومیت‌های منطقه کمک شایانی می‌کند.

وفایی‌نژاد اذعان داشت: اجرا و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجب رغبت سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شده و در نتیجه شاهد پویایی استان و کشور در بخش رشد تولید و بالندگی صنعت هستیم.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول