اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی:

6 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در خراسان‌جنوبی احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عملیات احداث شش پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

6 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در خراسان‌جنوبی احداث می‌شود

محمدرحیم شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان با بیان اینکه احداث این شش پایگاه نیازمند 1.5 میلیارد تومان اعتبار است، اظهار کرد: در حال حاضر 12 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای به منظور کاهش خسارات جانی ناشی از سوانح جاده‌ای و بلایای طبیعی در سطح استان فعال است.

وی، ادامه داد: با اتمام عملیات احداث شش پایگاه جدید تعداد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان به نرم استاندارد لازم برای خراسان جنوبی می‌رسد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از افتتاح سوله امداد و نجات شهرستان خوسف و بخش شوسف در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: زمین مورد نظر برای احداث سوله امداد هلال احمر شهرستان خوسف و بخش شوسف در نظر گرفته شده و در سال آینده عملیات اجرای سازه با اعتبار اولیه حدود 600 میلیون تومان آغاز می‌شود.

شهریاری با اشاره به افتتاح سوله امداد هلال احمر درمیان اضافه کرد: این سوله با زیربنای 504 متر مربع و اعتبار 150 میلیون تومان در محل پایگاه هلال احمر شهرستان به منظور کاهش آثار بلایای طبیعی احداث شده که در مواقع ضروری و خطر جوابگوی نیاز شهروندان شهرستان است.

وی با بیان اینکه کلنگ احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهر قهستان نیز امروز به زمین می‌خورد، افزود: این پایگاه در زمینی به مساحت 2 هکتار و زیربنای 250 متر مربع در فاز نخست با اعتبار اولیه 250 میلیون تومان با مشارکت خیران نیکوکار شهرستان احداث می‌شود که پیش‌بینی می‌شود در اردیبهشت 92 فاز نخست این پایگاه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول