اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی برگزار شد

برگزاری مانور مدیریت بحران در آب و فاضلاب خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از برگزاری مانور مدیریت بحران در بخشی از شبکه آبرسانی بیرجند با حضور جمعی از مسئولان استانی خبر داد.

برگزاری مانور مدیریت بحران در آب و فاضلاب خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مجتبی عراقی‌زاده پیش از ظهر امروز در مانور مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به اهداف برگزاری این مانور اشاره کرد و افزود: سنجش میزان آمادگی اکیپ‌های امدادی در مواقع بحرانی و شناسایی نقاط ضعف و قوت این مجموعه از جمله اهداف اصلی برگزاری این مانور است.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از ظرفیت بالایی در مواقع بحرانی بهره‌مند است، تصریح کرد: در این راستا اقدامات مثبتی در این مجموعه در استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از فعالیت ستاد مدیریت بحران در مجموعه آب و فاضلاب استان خبر داد و گفت: این ستاد معین استان‌های همجوار از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، کرمان و یزد در مواقع بحرانی است.

عراقی‌زاده حضور نیروهای امدادی را در مواقع بحرانی مهم ارزیابی کرد و افزود: همچنین استفاده از توان بخش خصوصی در این مواقع نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد چرا که ضروری است.

وی وجود چاه‌های حوادث در مواقع بحرانی را مهم دانست و گفت: خراسان جنوبی نخستین استان کشور است که چاه‌های حوادث را ایجاد کرده است تا در مواقع ضروری از توان این چاه‌ها برای تامین آب شرب مورد نیاز استفاده شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ادامه داد: در مواقع بحرانی می‌توان با استفاده از ظرفیت این چاه‌ها کار آبرسانی سیار را به حادثه دیدگان انجام داد.

عراقی‌زاده ارزیابی میزان سرعت عمل در مدیریت همزمان چند بحران، رفع مشکلات فنی شبکه و افزایش رضایت‌مندی مشترکان را از دیگر اهداف برگزاری این مانور عنوان کرد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول