اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست خراسان جنوبی اعلام کرد:

فعالیت 19 دفتر خدمات پستی در شهرستان بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 19 دفتر خدمات پستی در مناطق شهری شهرستان بیرجند فعال است.

فعالیت 19 دفتر خدمات پستی در شهرستان بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین عنایتی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیرجند به بیان گزارشی از عملکرد مجموعه پست در سطح شهرستان بیرجند پرداخت و اظهار داشت: امروزه با پیشرفت‌هایی که بشر در زمینه ارتباطی پیدا کرده است پست به یک صنعت ارتباطی تبدیل شده است.
وی از راه‌اندازی 19 دفتر پستی در مناطق شهری شهرستان بیرجند خبر داد و افزود: یکی از این دفاتر در خردادماه سال جاری در شهر خوسف افتتاح شد تا خدمت‌رسانی به مردم این منطقه با سرعت بیشتری انجام شود.
مدیرکل پست خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در مناطق روستایی شهرستان بیرجند نیز تعداد 43 دفتر ICT روستایی وجود دارد که خدمات زیادی را به مردم مناطق روستایی ارائه می‌کنند و وجود این دفاتر مانع بسیاری از سفرهای روستاییان به مناطق شهری شده است.
عنایتی با بیان اینکه در طی برنامه چهارم توسعه پست استان 700 میلیون تومان تجهیز شده است و خدمات زیادی در این بخش به آحاد مرم ارائه می‌شود.
وی به مجموعه اقدامات حمل و نقل در بخش پست در استان اشاره کرد و افزود: سیستم حمل و نقل در مجموعه پست به شکل عنکبوتی است از مرکز استان یک خط هوایی به تهران داریم که از محل فرودگاه مهرآباد تهران به همه نقاط کشور مرسولات استان ارسال می‌شود.
مدیرکل پست خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین دو خط زمینی نیز برای ارسال مرسولات استان برای استان‌های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان وجود دارد همچنین ما 13 خط پیمانکاری در استان داریم و خطوط درون استانی به کلیه شهرستان‌های استان نیز فعال است.
عنایتی افزود: بخشی از خدمات ارائه شده در پست استان مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی است که بخش زیادی از فعالیت‌های این مجموعه را به خود اختصاص داده است.
وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 12 هزار متقاضی مسکن مهر استان به پست ارجاع داده شده‌اند که ممیزی شوند و در سال جاری نیز یک هزار و 800 پرونده مسکن مهر تاکنون ثبت‌نام شده‌اند و از این تعداد 200 پرونده نیز ویرایش شده است.
مدیرکل پست خراسان جنوبی عرضه مدارک آزمون‌ها را از دیگر فعالیت‌های عمده پست عنوان کرد و گفت: در استان 15 هزار متقاضی برای دریافت مدارک آزمون‌های مختلف به این مجموعه مراجعه کرده‌اند.
عنایتی افزود: برای اینکه بخشی از مشکلات دانشجویان کم شود این مجموعه اقدام به ارائه تاییدیه تحصیلی در محل دانشگاه‌ها و در روند ثبت‌نام دانشجویان کرده است که تاکنون 8 هزار و 300 تاییدیه تحصیلی اخذ شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول