اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیمای خراسان جنوبی خبر داد

پخش 900 ساعت برنامه تولیدی در سیمای خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون سیمای خراسان جنوبی تعهد سالانه تولید برنامه در سیمای استان را 900 ساعت تا پایان سال جاری اعلام کرد.

پخش 900 ساعت برنامه تولیدی در سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی وفادار ظهر امروز در نشست خبری در ارتباط با عملکرد سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه سالانه 900 ساعت تولید برنامه در سیمای استان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: تاکنون بیش از 50 درصد تعهدات سیمای استان در مورد تولید برنامه محقق شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 70 درصد برنامه‌های سیمای استان تامینی است، افزود: 30 درصد برنامه‌های استان‌ها در کشور بنا بر دستور صدا و سیمای کشور تولیدی است.

معاون سیمای خراسان جنوبی به برنامه‌های در دست اجرای شبکه خاوران اشاره کرد و گفت: دایره تمدن، حیات وحش استان، بیرجند آیینه زمان، گیاهان شفابخش، عناب و آیین‌های نوروزی از جمله مستندهای در دست تهیه این شبکه است.

وفادار از تولید تله فیلم زیارت در سیمای استان خبر داد و افزود: این تله فیلم در حال تهیه بوده و بالغ بر 100 میلیون تومان اعتبار برای پخش هر تله فیلم که سه بار در سیمای استان پخش شود، هزینه خواهد شد.

وی از هنرمندان خراسان جنوبی درخواست کرد که در زمینه برنامه‌‌سازی و تولید برنامه‌هایی که نیاز استان است، سیمای خراسان جنوبی را یاری کنند.

معاون سیمای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در کشور سه استان از سایر استان‌ها متمایز بوده و دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است، تصریح کرد: خراسان شمالی، خراسان جنوبی و استان البرز به عنوان سه استان پایلوت در اجرای روش برون‌سپاری در برنامه‌های سیما انتخاب شدند.

وفادار، تعامل سیما با دانشگا‌ه‌ها را از عوامل موفقیت در اجرای برنامه‌ها دانست و گفت: در این راستا برای راه‌اندازی رشته کارگردانی در خراسان جنوبی پیگیری زیادی صورت گرفته است.

وی به برنامه‌های اقتصادی و پرداختن به مسائل اقتصادی خراسان جنوبی در سیمای استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر برنامه اقتصاد پویا در این راستا در سیمای استان تولید و پخش می‌شود.

معاون سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه شبکه استانی خاوران در سال 89 راه‌اندازی شده است، گفت: خراسان جنوبی در زمینه تولید برنامه‌های تلویزیونی دارای ظرفیت‌های بالایی است.

وفادار با اشاره به اینکه شبکه استانی همواره به دنبال تولید برنامه‌هایی با خروجی مفید برای استان است، اظهار کرد: در این راستا از توان و ظرفیت نیروهای خارج از سازمان و شرکت‌های خصوصی در زمینه فیلم‌سازی استفاده شده است.

وی یادآور شد: تعامل دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی با رسانه‌ها پایین است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول